ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1.20816Ключові слова:
майбутні психологи, естетотерапевтичні технології, здоров’язбережувальні технології, готовність до діяльності, професійна діяльністьАнотація
Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання. що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності. Автором визначені педагогічні умови, компоненти, критерії і етапи формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: адаптаційно-орієнтаційний, інформаційно-збагачувальний, продуктивно-творчий. В основу побудови експериментальної моделі закладено синергетичний підхід, який дозволяє розглядати студента як відкриту самоорганізуючу систему, що прагне до саморозвитку.
Завантаження
Посилання
Вишнякова С.М. Профессиональное образование: Словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика — М.: НМЦ СПО, 1999. — 538 с.
Гребенюк О.С., Рожков М.И. Терминологический словарь. Педагогические технологии, 1999 г.
Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Словарь по педагогике — Москва: ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ»,2005.—448с.
Курлянд З. Н. Професійна усталеність вчителя – основа його педагогічної майстерності : навч. посіб. / З. Н. Курлянд. – Одеса, 1995. – 160 с.