ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Автор(и)

  • Alexander Yu. Teslenkov Аспірант кафедри педагогіки ПНПУ ім. К.Д.Ушинського, м.Одеса

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1.20816

Ключові слова:

майбутні психологи, естетотерапевтичні технології, здоров’язбережувальні технології, готовність до діяльності, професійна діяльність

Анотація

Стаття присвячена висвітленню сутності експериментальної моделі професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання. що лягла в основу формувального експерименту з підготовки студентів до зазначеної діяльності. Автором визначені педагогічні умови, компоненти, критерії і етапи формування професійної самоорганізації майбутніх учителів фізичного виховання, а саме: адаптаційно-орієнтаційний, інформаційно-збагачувальний, продуктивно-творчий. В основу побудови експериментальної моделі закладено синергетичний підхід, який дозволяє розглядати студента як відкриту самоорганізуючу систему, що прагне до саморозвитку.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Alexander Yu. Teslenkov, Аспірант кафедри педагогіки ПНПУ ім. К.Д.Ушинського, м.Одеса

Аспірант кафедри педагогіки ПНПУ ім. К.Д.Ушинського м.Одеса

Посилання

Вишнякова С.М. Профессиональное образование: Словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика — М.: НМЦ СПО, 1999. — 538 с.

Гребенюк О.С., Рожков М.И. Терминологический словарь. Педагогические технологии, 1999 г.

Коджаспирова Г.М., Коджаспирова А.Ю. Словарь по педагогике — Москва: ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ»,2005.—448с.

Курлянд З. Н. Професійна усталеність вчителя – основа його педагогічної майстерності : навч. посіб. / З. Н. Курлянд. – Одеса, 1995. – 160 с.

Downloads


Переглядів анотації: 360

Опубліковано

2016-03-11

Як цитувати

[1]
A. Y. Teslenkov, «ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ», OD, вип. 1(13), с. 208–216, Бер 2016.

Номер

Розділ

Загальний розділ