КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • Iryna V. Kohut Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

виконавська діяльність, досвід виконавської діяльності, майбутній учитель музичного мистецтва.

Анотація

У статті досліджено критеріальну характеристику процесу формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Запропоновані критерії дослідження, їх показники та рівні (високий, середній, низький). Охарактеризовано методику визначення рівня сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Iryna V. Kohut, Київський університет імені Бориса Грінченка

викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, аспірант Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

Посилання

Абрамян В.Ц. Театральна педагогіка : навч. посіб. / В.Ц. Абрамян. – К. : Лібра, 1996. – 224с.

Когут І.В. Теорія і технологія формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя: прогр. спецкурсу з практикумом / І.В. Когут. – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2014. – 35с.

Downloads


Переглядів анотації: 481

Опубліковано

2015-10-13

Як цитувати

[1]
I. V. Kohut, «КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ», OD, вип. 4(12), с. 85–97, Жов 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ