КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
Ключові слова:
виконавська діяльність, досвід виконавської діяльності, майбутній учитель музичного мистецтва.Анотація
У статті досліджено критеріальну характеристику процесу формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Запропоновані критерії дослідження, їх показники та рівні (високий, середній, низький). Охарактеризовано методику визначення рівня сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителяЗавантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
Абрамян В.Ц. Театральна педагогіка : навч. посіб. / В.Ц. Абрамян. – К. : Лібра, 1996. – 224с.
Когут І.В. Теорія і технологія формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя: прогр. спецкурсу з практикумом / І.В. Когут. – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2014. – 35с.
Опубліковано
2015-10-13
Як цитувати
[1]
I. V. Kohut, «КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ», OD, вип. 4(12), с. 85–97, Жов 2015.
Номер
Розділ
Загальний розділ