CRITERIA OF FORMATION OF PROFESSIONAL PEDAGOGICAL COMMUNICATIVE COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS

Authors

  • Iryna V. Kohut Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

performing activity, experience performing activities, future teacher of music

Abstract

The criteria for characterization of the process of formation of professional pedagogical communicative competence of future teachers are looked throught in the article. It is given criteria, their indicators and levels (high, medium, low). It is characterized the methodology of determining the level of formation of professional pedagogical communicative competence of future teachers.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Iryna V. Kohut, Київський університет імені Бориса Грінченка

викладач кафедри загальної, вікової та педагогічної психології Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка, аспірант Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка

References

Абрамян В.Ц. Театральна педагогіка : навч. посіб. / В.Ц. Абрамян. – К. : Лібра, 1996. – 224с.

Когут І.В. Теорія і технологія формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя: прогр. спецкурсу з практикумом / І.В. Когут. – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2014. – 35с.

Downloads


Abstract views: 471

Published

2015-10-13

How to Cite

[1]
I. V. Kohut, “CRITERIA OF FORMATION OF PROFESSIONAL PEDAGOGICAL COMMUNICATIVE COMPETENCE OF FUTURE TEACHERS”, OD, no. 4(12), pp. 85–97, Oct. 2015.

Issue

Section

Загальний розділ