Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів

Автор(и)

  • Олександр Кочерга Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

кредитно-модульна система, дистанційна форма навчання

Анотація

У статті розглянуто питання запровадження кредитно-модульної системи організації курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександр Кочерга, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

Вища освіта України і Болонський процес: навчальний посібник / За ред. В. Г. Кременя. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2004. — 384 с.

Сейдаметова З. С. Кредитно-модульна система і вибір навчальної траєкторії / З. С. Сейдаметова // Нові технології навчання: наук.-метод, зб. — К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2006. — Вип. 43. — С. 3—8.

Подготовка и проведение учебных курсов в заочно-дистанционной форме обучения: метод. рекомендации преподавателям / Под ред. И. А. Цикина. — СПб.: Изд-во СПбГТУ, 2000.

Кухаренко В. М. и др. Основы дистанционного обучения / В. М. Кухаренко и др. — Х.: ХГПУ, 1999. — 182 с.

Downloads


Переглядів анотації: 233

Опубліковано

2013-11-26

Як цитувати

[1]
О. Кочерга, «Інноваційні підходи до організації навчального процесу на курсах підвищення кваліфікації педагогів», OD, вип. 2, с. 71–79, Лис 2013.

Номер

Розділ

13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти