МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ'ЯЗКИ У ФОРМУВАННІ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ
Ключові слова:
взаємодія, загальноосвітній навчальний заклад, координація, організаційно-педагогічна діяльність, організація, соціальний педагог, суб’єкти соціально-педагогічної діяльностіАнотація
Стаття присвячена формуванню методичної компетентності майбутніх учителів музики на основі використання міждисциплінарних зв'язків при вивченні дисципліни «Хорове диригування». Завдяки обміну міждисциплінарної інформації і їх комплексному зв'язку поглиблюються, узагальнюються знання і навички як з хорового диригування, так і суміжних дисциплін, що сприяє формуванню методичної компетентності майбутніх учителів музики. Матеріали проведеного дослідження є базою для внесення коректив до змісту навчальних програм та їх оновлення на основі міждисциплінарних зв’язків, а також для проведення оптимізації навчального процесу з диригентсько-хорової підготовки.Завантаження
Посилання
Максимова В.Н. Межпредметные связи в процессе обучения, Москва, Просвещение, 1988.
Олексюк О.М. Музична педагогіка: навчальний посібник. - К. Освіта України, 2013. – С. 211- 223.
Тарарак Н.Г. Міжпредметні зв’язки вокально-хорових дисциплін у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. праць /Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди.– Харків: «ОВС», 2004. – Вип. 12. – С. 95-100.
Федорова В.Н. Межпредметные связи естественнонаучных дисциплин / В.Н.Федорова, Д.М.Кирюшкин, Москва, 1972.