МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ'ЯЗКИ У ФОРМУВАННІ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Larysa A. Teriaieva Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка, циклова комісія музики і хореографії

Ключові слова:

взаємодія, загальноосвітній навчальний заклад, координація, організаційно-педагогічна діяльність, організація, соціальний педагог, суб’єкти соціально-педагогічної діяльності

Анотація

Стаття присвячена формуванню методичної компетентності майбутніх учителів музики на основі використання міждисциплінарних зв'язків при вивченні дисципліни «Хорове диригування». Завдяки обміну міждисциплінарної інформації і їх комплексному зв'язку поглиблюються, узагальнюються знання і навички як з хорового диригування, так і суміжних дисциплін, що сприяє формуванню методичної компетентності майбутніх учителів музики. Матеріали проведеного дослідження є базою для внесення коректив до змісту навчальних програм та їх оновлення на основі міждисциплінарних зв’язків, а також для проведення оптимізації навчального процесу з диригентсько-хорової підготовки.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Максимова В.Н. Межпредметные связи в процессе обучения, Москва, Просвещение, 1988.

Олексюк О.М. Музична педагогіка: навчальний посібник. - К. Освіта України, 2013. – С. 211- 223.

Тарарак Н.Г. Міжпредметні зв’язки вокально-хорових дисциплін у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя музики. Теорія та методика навчання та виховання: зб. наук. праць /Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди.– Харків: «ОВС», 2004. – Вип. 12. – С. 95-100.

Федорова В.Н. Межпредметные связи естественнонаучных дисциплин / В.Н.Федорова, Д.М.Кирюшкин, Москва, 1972.

Downloads


Переглядів анотації: 413

Опубліковано

2015-04-10

Як цитувати

[1]
L. A. Teriaieva, «МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ У ФОРМУВАННІ МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ», OD, вип. 2(10), с. 264–273, Квіт 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ