СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МАЛИХ ЖАНРІВ УКРАЇНСЬКОГО ДИТЯЧОГО ФОЛЬКЛОРУ
Ключові слова:
риторична культура викладача технічного університету, компоненти риторичної культури викладача технічного університету, риторичний ідеал, риторичне мислення, текстотворення, педагогічний впливАнотація
У статті автор робить спробу висвітлити соціально-педагогічні аспекти малих жанрів українського дитячого фольклору на тлі національно-культурного відродження та збереження духовної єдності й спадкоємності поколінь. Аналізуються жанрові особливості і їх значущість у процесі соціалізації, формування соціальних навичок поведінки, комунікативної взаємодії, спільної діяльності дітей. Визнається доцільність упровадження в систему навчально-виховної і соціально-реабілітаційної роботи з дітьми з особливими потребами.Завантаження
Посилання
Довженок Г.В. Український дитячий фольклор: Віршовані жанри / Г.В. Довженок. – К.: Наукова думка, 1981. – 272 с.
Лановик М., Лановик З. Українська усна народна творчість: Підручник. – К.: Знання - Прес, 2001. – 591 c.
Семенова Т.Н. Народный игровой фольклор в инклюзивном образовании дошкольников / Інклюзивна освіта: теорія і практика: навчально-методичний посібник / За заг.ред. С.П. Миронової. – Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – Частина 2. – 184 с. – С.104-119.
Семеног О.М. Український фольклор: Навч. посіб / О. Семеног. – Глухів: РВВ ГДПУ, 2004. – 254 c.
Стельмахович М. Г. Українська народна педагогіка / М.Г. Стельмахович. — К.: ІЗМН, 1997. – 232 с.
Щербак С.В. Каневська О.Б. Лексико-стилістичні особливості українських дитячих лічилок / С.В. Щербак, О.Б. Каневська // Філологічні студії. Науковий вісник КНУ: зб. наук. праць. – Кривий Ріг, 2012. – Вип. 7. – С. 265-276.