Інтерактивні методи навчання майбутніх магістрів медицини з маркетингових комунікацій
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829/2024.3.9Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, магістр медицини, заклад охорони здоров’я, маркетингові комунікації, інструменти маркетингових комунікацій, канали комунікації закладу охорони здоров’яАнотація
Формування у майбутніх магістрів медицини знань з маркетингової комунікації з метою розвитку особистого професіоналізму та реалізації державної політики в галузі охорони здоров’я здійснюється через налагодження виваженого спілкування зі споживачами медичних послуг за допомогою маркетингового середовища ринку охорони здоров’я. Багато учасників ринку не усвідомлює, що ефективні комунікації, спрямовані на споживача, постачальника чи співробітника закладу охорони здоров’я, — це такий же ресурс бізнесу, як фінанси або час.
Інтерактивні методи навчання покликані сформувати у майбутніх магістрів медицини не тільки якісні знання та практичні навички з маркетингової комунікації, а й здатність швидко реагувати на потреби ринку, створювати оригінальний продукт або виконувати нестандартні завдання у нестандартних умовах, формувати мотивацію навчання здобувачів медичних закладів вищої освіти України. Творчі завдання і вправи (зокрема, створення реклами продукту, бренду торгової марки, програм виставок чи виставок-продажів, розроблення фірмового стилю закладів охорони здоров’я (ЗОЗ)) навчають, як демонструвати товар чи послугу; як переконати споживачів придбати саме такий товар чи саме таку послугу; за допомогою яких важелів заклади охорони здоров’я можуть створювати, використовувати та просувати імідж закладу охорони здоров’я, торгові марки, бренди тощо. Існує гостра потреба у вивченні підходів раціонального впровадження у ЗОЗ маркетингових комунікацій. З огляду на це вважаємо інтерактивні методи, зорієнтовані саме на створення та просування власних професійних продуктів, найбільш ефективними у сучасних умовах підготовки майбутніх магістрів медицини.
Завантаження
Посилання
Балашов К.В. Ставлення громадян України до каналів комунікації про здоров’я: з 2012 по 2020 р. Україна. Здоров’я нації. 2021. № 1(2). С. 5–13.
Захарченко Ю.В. Формування дослідницької компетентності майбутніх фахівців з маркетингу у вищих навчальних закладах: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика проф. освіти». Хмельницький: ХНУ, 2018. 23 c.
Кабінет Міністрів України. URL : https://www.kmu.gov.ua.
Лузан П., Титова О., Мося І., Пащенко Т. Методика оцінювання якості підготовки фахівців у закладах фахової передвищої освіти. Професійна педагогіка. 2021. № 1(22). С. 169–184.
Місія ВООЗ в Україні: результати, оцінки та перспективи, 2021 / НУОЗ України імені П.Л. Шупика. https://www.nuozu.edu.ua/n/m/8513-misiia-vooz-v-ukraini-rezultaty-otsinky-ta-perspektyvy#gsc.tab=0
Міхалко Mайкл. 21 спосіб мислити креативно. Харків: КК «Клуб сімейного дозвілля», 2019. 400 c.
Національна стратегія побудови нової системи охорони здоров’я в Україні на період 2015–2025 роки. URL: https://healthsag.org.ua
Огнев’юк В.О, Сисоєва С.О. Освітологія: хрестоматія. Київ: ВП «Едельвейс», 2013. 728 c.
Ефективні комунікації закладів охорони здоров’я, 2021. https://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97/Comms_textbook__final_web.pdf
Стандарт вищої освіти зі спеціальності 222 «Медицина» галузі знань 22 «Охорона здоров’я» для другого (магістерського) рівня вищої освіти, 2021. URL: https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2021/11/09/222-Medytsyna.mahistr.09.11.pdf
Як побудувати ефективні комунікації закладу охорони здоров’я: методичні рекомендації за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку, 2020. URL : https://moz.gov.ua/uploads/ckeditor/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97/nadclasterni%200507.pdf
Gallo С. (2017). Talk Like TED: The 9 Public Speaking Secrets of the World’s Top Minds. Pan Macmillan, 288 p.
Kotler, Philip, Keller, Kevin L. (2012). Marketing, Management. Prentice Hall, 657 p.
Lee, Iacocca (1986). An Autobiography. Bantam, 365 p.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Освітологічний дискурс

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.