Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання для персоналу прикордонної служби Канади
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2024.12Ключові слова:
дистанційне навчання, дистанційна освіта, інформаційно-комунікаційні технології, Канадська прикордонна служба, онлайн технології, персоналАнотація
У статті розкрито особливості розвитку дистанційної освіти в навчальних закладах Канади. Висвітлено специфіку дистанційного навчання в найбільш популярних наземних та віртуальних університетах різних провінцій Канади. Визначено основні завдання дистанційної освіти в системі вищої освіти Канади. Визначено ключові проблеми, які стримують розвиток дистанційної освіти на міжнародному рівні. Доведено, що дистанційне навчання в Канаді успішно інтегроване в освітній процес і спрямоване на підготовку висококваліфікованих фахівців у різних галузях. Відомо, що у зв'язку зі змінами в законодавстві про безпеку в 2001 році було скасовано практику відвідування різних контрольно-пропускних пунктів. Доведено, що Second Life – це онлайн-світ, в якому користувачі (резиденти) створюють аватари та взаємодіють з іншими учасниками, місцями або об'єктами. Зазначено, що за допомогою Second Life було створено віртуальний пункт перетину кордону для навчання курсантів проведенню інтерв'ю з особами, які перетинають кордон на пунктах пропуску до Канади. Досліджено, що для того, щоб записатися на курси дистанційного навчання та підвищення кваліфікації, необхідно відповідати певним вимогам. Зазначено, що дистанційна освіта пропонує сотні курсів, доступних на щомісячній або семестровій основі.У статті описано дистанційний курс "Прикордонна служба" на сайті, який розділений на дві частини.Відомо, що перша частина курсу покликана надати студентам розуміння діяльності та функцій Агентства прикордонних служб Канади, а друга - надати студентам розуміння канадського громадянства та імміграції.
Завантаження
Посилання
Gresham, James, & Ambasz, Diego. 2019. Ukraine – Resume Flagship Report: Overview (English). Washington, D.C.: World Bank Group. http://documents.worldbank.org/curated/en/360951568662377063/Overview
Hudson K. (2009). Border Simulation – Student learning in a virtual world at Loyalist College. Retrieved from https://teachonline.ca/sites/default/files/pdf/innovation-practices/ border_simulation_-_student_learning_in_a_virtual_world_at_loyalist_college.pdf
Hudson, K. & Degast-Kennedy, K. (2009). Pedagogy, education and innovation in 3-D virtual worlds. Journal of Virtual Worlds Research, 2 (1). http://journals.tdl.org/jvwr/article/view/374/449
Loyalist College. Course Details “Border Services”. https://www.loyalistbanner.com/PROD/cewkcrss.P_CrseDetails?subj_code=CUST&crse_numb=8000&sess_code=6.
Loyalist College. Course Details “Border Services”. https://www.loyalistbanner.com/PROD/cewkcrss.P_DistanceEducation.
Novolokova N. P. (2012). Entsyklopediia pedahohichnykh tekhnolohii ta innovatsii. Kh. : Osnova.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.