Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання для персоналу прикордонної служби Канади

Автор(и)

  • Олександра Шевчук Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького https://orcid.org/0000-0002-2102-7363

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2024.12

Ключові слова:

дистанційне навчання, дистанційна освіта, інформаційно-комунікаційні технології, Канадська прикордонна служба, онлайн технології, персонал

Анотація

У статті розкрито особливості розвитку дистанційної освіти в навчальних закладах Канади. Висвітлено специфіку дистанційного навчання в найбільш популярних наземних та віртуальних університетах різних провінцій Канади. Визначено основні завдання дистанційної освіти в системі вищої освіти Канади. Визначено ключові проблеми, які стримують розвиток дистанційної освіти на міжнародному рівні. Доведено, що дистанційне навчання в Канаді успішно інтегроване в освітній процес і спрямоване на підготовку висококваліфікованих фахівців у різних галузях. Відомо, що у зв'язку зі змінами в законодавстві про безпеку в 2001 році було скасовано практику відвідування різних контрольно-пропускних пунктів. Доведено, що Second Life – це онлайн-світ, в якому користувачі (резиденти) створюють аватари та взаємодіють з іншими учасниками, місцями або об'єктами. Зазначено, що за допомогою Second Life було створено віртуальний пункт перетину кордону для навчання курсантів проведенню інтерв'ю з особами, які перетинають кордон на пунктах пропуску до Канади. Досліджено, що для того, щоб записатися на курси дистанційного навчання та підвищення кваліфікації, необхідно відповідати певним вимогам. Зазначено, що дистанційна освіта пропонує сотні курсів, доступних на щомісячній або семестровій основі.У статті описано дистанційний курс "Прикордонна служба" на сайті, який розділений на дві частини.Відомо, що перша частина курсу покликана надати студентам розуміння діяльності та функцій Агентства прикордонних служб Канади, а друга - надати студентам розуміння канадського громадянства та імміграції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олександра Шевчук, Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького

кандидатка філософських наук, доцентка кафедри іноземних мов Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (м. Хмельницький, Україна)

 

Посилання

Gresham, James, & Ambasz, Diego. 2019. Ukraine – Resume Flagship Report: Overview (English). Washington, D.C.: World Bank Group. http://documents.worldbank.org/curated/en/360951568662377063/Overview

Hudson K. (2009). Border Simulation – Student learning in a virtual world at Loyalist College. Retrieved from https://teachonline.ca/sites/default/files/pdf/innovation-practices/ border_simulation_-_student_learning_in_a_virtual_world_at_loyalist_college.pdf

Hudson, K. & Degast-Kennedy, K. (2009). Pedagogy, education and innovation in 3-D virtual worlds. Journal of Virtual Worlds Research, 2 (1). http://journals.tdl.org/jvwr/article/view/374/449

Loyalist College. Course Details “Border Services”. https://www.loyalistbanner.com/PROD/cewkcrss.P_CrseDetails?subj_code=CUST&crse_numb=8000&sess_code=6.

Loyalist College. Course Details “Border Services”. https://www.loyalistbanner.com/PROD/cewkcrss.P_DistanceEducation.

Novolokova N. P. (2012). Entsyklopediia pedahohichnykh tekhnolohii ta innovatsii. Kh. : Osnova.

Downloads


Переглядів анотації: 83

Опубліковано

2024-03-21

Як цитувати

[1]
О. Шевчук, «Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання для персоналу прикордонної служби Канади», OD, вип. 1, вип. 44, с. 28–37, Бер 2024.

Номер

Розділ

Цифровізація освіти