Постійне вдосконалення навчання англійської мови як другої іноземної шляхом рефлексивних опитувань студентів університетів

Автор(и)

  • Оксана Чугай Національний технічний університет України "Київський політехнічний університет імені Ігоря Сікорського" https://orcid.org/0000-0002-2118-8255
  • Ірина Литовченко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" https://orcid.org/0000-0002-8578-3985

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2024.2.11

Ключові слова:

студенти університетів, англійськ як друга іноземна мова (ESL), рефлесивне навчання, зворотній зв'язок , навчання у співпраці, актуальність для майбутньої кар'єри, воєнний час

Анотація

Рефлексивні опитування в передовій світовій практиці використовуються для забезпечення того, щоб навчальні курси відповідали різноманітним мовним потребам студентів університету. Тому нашою метою було проаналізувати кількісні та якісні дані відгуків студентів університету щодо різних аспектів мовного курсу і надати рекомендації, спрямовані на покращення та підтримку якості викладання англійської мови на університетському рівні. Для досягнення цієї мети ми використовували змішаний метод дослідження та отримали кількісні і якісні дані, які показали, що студенти університету висловили своє загальне задоволення курсом англійскої мови. Особливо вони оцінили можливість асинхронного виконання завдань, а також спрощені дедлайни та проведення дискусій. Було запропоновано створювати навчальні групи відповідно до рівня володіння мовою та зменшити кількість учасників щоб забезпечити індивідуальний підхід. Результати дослідження показали, що студенти переважно позитивно ставилися до змісту курсу англійської мови, методів навчання, підходу викладача, завдань і оцінювання, активної участі, інтеграції технологій, групової роботи, ресурсів і матеріалів, управління часом, володіння англійською мовою, спільного навчання та актуальності для майбутньої кар’єри. Статистично доведено, що студенти високо оцінили підтримку та майстерність своїх викладачів, а також полегшені дедлайни. Проведене дослідження підкреслило важливість для студентів спілкуватися один з одним у групах, грати в ігри, вести дискусії, розв’язувати проблемні завдання, зосереджуватися на своїх професійних потребах, досягати взаєморозуміння зі своїми викладачами, регулярно отримувати зворотний зв’язок і виправляти помилки. Таким чином, дослідження підкреслює важливість рефлексивних опитувань у цілісній оцінці та покращенні досвіду навчання англійської мови студентів університету. У майбутніх дослідженнях рефлексивні опитування можуть бути використані для викладачів і студентів різних вищих навчальних закладів для подальшого збагачення знань у цій галузі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Astia, M. Corrective feedback in English class. IJOLTL: Indonesian Journal of Language Teaching and Linguistics. 2018. 3(3). P. 111-122. https://doi.org/110.30957/ijotl-tl.v3i3.502.

Barnard, R., Ryan, J. (Eds.). Reflective practice: Voices from the field. London and New York: Routledge Taylor & Francis Group, 2017. 158 p.

Chugai, O. Games and competitions to transform an English for specific purposes class into student-centered. Pedagogy. Bulgarian Journal of Educational Research and Practic. 2020. 92(3), P. 442-449. URL: https://pedagogy.azbuki.bg/en/pedagogics/pedagogyarticle/sadarzhanie-na-sp-pedagogika-2020-g/sp-pedagogika-knizhka-3-2020-godina-xcii/.

Chugai, O. Technical university students’ feedback: a critical factor in teaching English during wartime. Prospects and innovations of science. 2023. 12(30). P. 16-28. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-12(30)-16-28.

Dewey, J. How we think. Boston: D. C. Heath & CO., Publishers, 1910. 242 p. https://doi.org/10.1037/10903-000.

Dewey, J. Democracy and education. New York: The Macmillan Company, 2016. 57 p. www.gutenberg.org.

Dvoráková, K., Emmer, J., Janktová, R., Klementová, K. From F2F to ERT: University Students’ Perception of Remote Learning during the First COVID-19 Lockdown. Journal on Efficiency and Responsibility in Education and Science. 2021. 14(2). P. 89-100. http://www.ejbest.org.

Ghaye, T. Teaching and learning through reflective practice: A practical guide for positive action (2nd ed.). Abingdon: Routledge Taylor & Francis Group, 2011. 224 p.

Harmer, J. How to Teach English. Harlow: Pearson Longman, 2007. 288 p.

Hattie, J., Timperley, H. The Power of Feedback. Review of Educational Research. 2007. 77(1). P. 81-112. URL: https://doi.org/10.3102/003465430298487.

Henderson, M., Ryan, T., Boud, D., Dawson, P., Phillips, M., Molloy, E., Mahoney, P. The usefulness of feedback. Active Learning in Higher Education. 2021. 22(3). P. 229–243. https://doi.org/10.1177/1469787419872393.

Hilton, R., Barnes, C. A. Comparative Analysis of Students’ Perceptions of Learning in Online Versus Traditional Courses. The Journal of Education for Business. 2020. 14. P. 2-11. https://www.researchgate.net/publication/359380815.

Jurs, P., Kulberga, I. Pedagogical challenges in Distance Learning during COVID-19 conditions – Experience of Latvia. World Journalon Educational Technology: Current Issues. 2021. 13(4). P. 947-955. URL: https://doi.org/10.18844/wjet.v13i4.6278 (дата звернення: 15.01.2024).

Kustini, S. Exploring ESP Learners’ Self-Regulation in Online Learning Environment. Ethical Lingua: Journal of Language Teaching and Literature. 2022. 9(1). P. 120-129. URL: https://doi.org/10.30605/25409190.359.

Larrivee, B. Transforming teaching practice: Becoming the critically reflective teacher. Reflective Practice: International and Multidisciplinary Perspectives. 2000. 1(3). P. 293-307, https://doi.org/10.1080/713693162.

Lavrysh, Y. Digital educational technologies as a means of individualizing foreign language learning for students at universities. In Intellectual capital is the foundation of innovative development: Innovations in EFL teaching. Monographic series «European Science». Book 18. Part 2. Karlsruhe: ScientificWorld-NetAkhatAV Lußstr, 2023. P. 32-51.

Nurmukhamedov, U. New ways in teaching with games. TESOL International Association: TESOL PRESS, 2020. 256 p. https://www.tesol.org/bookstore.

Pentón Herrera L. J., Martínez-Alba, G. Social-emotional learning in the English language classroom: Fostering growth, self-care, and independence. Alexandria: TESOL Press, 2021. 115 p.

Quinton, S., Smallbone, T. Feeding forward: Using feedback to promote student reflection and learning – a teaching model. Innovations in Education and Teaching International. 2010. 47(1). P. 125-135. https://doi.org/10.1080/14703290903525911.

Salih, A., Omar, L. Reflective Teaching in EFL Online Classrooms: Teachers’ Perspective. Journal of Language Teaching and Research. 2022. 13. P. 261-270. https://doi.org/10.17507/jltr.1302.05.

Synekop, O., Lavrysh, Y., Lytovchenko, I., Chugai, O., Lukianenko, V. Use of Games in ESP Classes: Perceptions from Students and Teachers. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET). 2023. 18(16), P. 74–86. https://doi.org/10.3991/ijet.v18i16.41275.

Westerlund, R., Chugai, O., Petrenko, S., Zuyenok, I. Teaching and learning English at higher educational institutions in Ukraine through pandemics and wartime. Advanced Education. 2023. 22. P. 12-26. https://doi.org/10.20535/2410-8286.283353.

Опубліковано

2024-06-28

Як цитувати

[1]
О. Чугай і І. Литовченко, «Постійне вдосконалення навчання англійської мови як другої іноземної шляхом рефлексивних опитувань студентів університетів», OD, вип. 45, вип. 2, Чер 2024.

Номер

Розділ

Інновації в освіті