Дослідження ефективності застосування бенчмаркінгового підходу з освітніми технологіями у вивченні морської англійської мови
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829/2024.3.8Ключові слова:
бенчмаркінг, освітні технології, морська англійська мова, вища освіта, змішане навчання, електронне навчанняАнотація
У статті описано використання бенчмаркінгового підходу як ефективного засобу оцінювання та порівняння конкурентоспроможності та вдосконалення діяльності організації. В епоху інформаційного суспільства знання швидко змінюються і поширюються, що унеможливлює успіх навчальних закладів, які не володіють реальними конкурентними перевагами. Застосування освітніх технологій у сфері морської освіти та підготовки покращує результати навчання студентів, у тому числі їх оцінки та результати тестів. Описано використання освітніх технологій у різних формах, серед яких змішане навчання, «перевернуті класи» та персоналізоване навчання як навчальне середовище з більшим залученням учасників освітнього процесу та ефективністю. Бенчмаркінг і освітні технології – два взаємопов'язані поняття, які відіграють вирішальну роль у підвищенні якості морської освіти. Дослідження свідчить, що освітні технології можуть позитивно впливати на вивчення морської англійської мови майбутніми судновими механіками. Інструменти EdTech (освітніх технологій) можуть застосовуватися для моделювання різних освітніх сценаріїв і прогнозування потенційних результатів. Це може допомогти викладачам порівняти власні актуальні практики з альтернативними підходами і ухвалювати обґрунтовані рішення. Такі технології надають студентам доступ до неадаптованих матеріалів, реальних сценаріїв і швидкого зворотного зв'язку, що дозволяє їм розвивати свої навички говоріння, аудіювання, читання та письма. Бенчмаркінг може сприяти формуванню культури безперервного вдосконалення та заохочувати до співпраці між викладачами для обміну найкращими практиками та розробки інноваційних рішень. У статті встановлено позитивний вплив застосування бенчмаркінгового підходу з освітніми технологіями на вивчення морської англійської мови майбутніми морськими фахівцями. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у використанні бенчмаркінгового підходу під час міжнародної співпраці у формі онлайн-навчання (COIL), а саме онлайн-курсів з морської англійської мови на LMS MOODLE.
Завантаження
Посилання
Abusalem, A., Bennett, L., & Antonelou-Abusalem, D. (2024). Engaging and Retaining students in online learning. Athens Journal of Education, 11(1), 51–70 [in English].
https://doi.org/10.30958/aje.11-1-4
Biliakovska, O. O. (2021). Benchmarkinh yak vazhlyvyi instrument udoskonalennia systemy upravlinnia yakistiu osvity v universyteti. [in Ukrainian.]
https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-201-10-13
Chekalovska, H. Z. (2018). Benchmarkinh yak metod pidvyshchennia konkurentospromozhnosti zakladiv vyshchoi osvity [Benchmarking as a Method of Increasing Competitiveness of Higher Education Institutions]. Prychornomorski ekonomichni studii [Black Sea Economic Studies], Vyp. 35, pp. 76–79 [in Ukrainian].
Chumak, M. (2020). Pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv ukrainy za dopomohoiu benchmarkinhu. Problemy ta perspektyvy realizatsii ta vprovadzhennia mizhdystsyplinarnykh naukovykh dosiahnen, № 1, pp. 31–34 [in Ukrainian].
Wu, Y., Lim, J., & Yang, M. (2022). Object Tracking Benchmark. IEEE Transactions on Pattern Analysis and Machine Intelligence, 37(9), 1834–1848 [in English]. https://doi.org/10.1109/tpami.2014.2388226
Lukianenko, V., & Vadaska, S. V. (2020). Evaluating the efficiency of online English course for First-Year Engineering Students. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(2Sup1), 62–69 [in English]. https://doi.org/10.18662/rrem/12.2sup1/290
Kononova, O., & Yurzhenko, A. (2020). Engaging Future Ship Engineers in Distance Stem Education. Information Technologies in Education, 45 [in English]. https://doi.org/10.14308/ite000729
Kharchenko, N. L., Usov, S. S., Bagdasarova, I. Yu., Lutsenko, N. S., & Esipov, R. A. (2024). MOODLE System Effectiveness Evaluation in Blended Learning of a Foreign Language Knowledge. In The Impact of Digitalization in a Changing Educational Environment (pp. 191–202) [in English]. https://doi.org/10.4018/979-8-3693-0433-4.ch015
Okhrimenko, H. V. (2016) Vykorystannia benchmarkinhu v realizatsii marketynhu osvitnikh posluh vyshchymy navchalnymy zakladamy Ukrainy [The Implementation of Benchmarking Process in Marketing Education Services by Ukrainian Universities. Marketynh i menedzhment innovatsii, No 1, pp. 84–93 [in Ukrainian].
Semerikov, S. O., Shyshkina, M. P., Striuk, A. M., Striuk, M. I., Mintii, I. S., Kalinichenko, O., Kolgatina, L. S., & Karpova, M. Ye. (2021). 8th Workshop on Cloud Technologies in Education: Report [in English]. https://doi.org/10.31812/123456789/4372
Shalatska, H. M., Zotova-Sadylo, O., & Muzyka, I. (2020). MOODLE Course in Teaching English Language for Specific Purposes for Masters in Mechanical Engineering. CTE Workshop Proceedings, 7, 416–434 [in English]. https://doi.org/10.55056/cte.378
https://doi.org/10.33407/itlt.v71i3.2512
Naicker, A., Singh, E., & Van Genugten, T. (2021). Collaborative Online International Learning (COIL): Preparedness and experiences of South African students. Innovations in Education and Teaching International, 59(5), 499–510 [in English]. https://doi.org/10.1080/14703297.2021.1895867
Voloshynov, S., Popova, H., Sherman, M., & Yurzhenko, A. (2020, April 21). Factors Contributing to the Effective Training of Future Professionals of Maritime Transport [in English]. https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc20/paper/view/10130
Vasylkova, M. (2017). Mizhnarodnyi benchmarkinh u vyshchii osviti. Universytetska osvita, № 4, pp. 50–54 [in Ukrainian].
Yurzhenko, A. (2019). An E-Course Based on the Lms MOODLE to Teach “Maritime English for Professional Purpose.” Information Technologies and Learning Tools, 71(3), 92 [in English].
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.