СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ: КОМПАРАТИВНИЙ ДОСВІД

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.330341

Ключові слова:

формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури, освітній процес ЗВО, функціонально-структурна модель, системний підхід, структурні компоненти

Анотація

Стаття продиктована необхідністю змін в освітньому процесі ЗВО, пошуками нових форм, методів і засобів формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури. Автор пропонує розробку моделі педагогічної системи, апробовану в навчальному процесі ЗВО. Вона враховує практику формування естетичної культури в контексті вітчизняних і зарубіжних освітніх парадигм. В основі моделі лежить системний підхід, який структурує зовнішні й внутрішні контексти формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури та функціональні блоки: цільовий, що містить мету та завдання педагогічної системи; теоретико-методологічний, до якого входять принципи та підходи, покладені в основу процесу формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури; змістово-діяльнісний, що охоплює етапи, компоненти формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури, технології реалізації педагогічної системи, які потребують відповідних форм, методів, засобів; результативний, у якому означені критерії формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури, що, своєю чергою, деталізуються показниками, та рівні її сформованості.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Valentyna Papushina, Хмельницький національний університет

Доцент кафедри української філології

Посилання

Ashirov D.A. Trudovaja motivacija : ucheb. posobie. Moskva : TK Velbi, Izd-vo Prospekt, 2005. 448 s.

Best D. Feeling and Reason in Arts / D. Best // The Symbolic Order ; ed. P. Abbs. London, 1989. P. 37-40.

Goncharenko S.U. Ukrayins`ky`j pedagogichny`j slovny`k. Ky`yiv : Ly`bid`, 1997. 376 s.

Novejshij filosofskij slovar' / cost. A.A. Gricanov. Minsk : Izd. V.M. Skakun, 1998. 896 s.

Jenciklopedija professional'nogo obrazovanija : v 3-h t. / pod red. S.Ja. Batysheva. Moskva : APO, 1999. T.2. 440 s.

Yagupov V.V. Pedagogika : navch. posibny`k. Ky`yiv : Ly`bid`, 2002. 560 s.

Downloads


Переглядів анотації: 243

Опубліковано

2019-10-22

Як цитувати

[1]
V. Papushina, «СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ: КОМПАРАТИВНИЙ ДОСВІД», OD, с. 330–341, Жов 2019.

Номер

Розділ

Компаративні освітні розвідки