Ведення шкіл до високих результатів

Автор(и)

  • Marshall Christensen Foundation «Co-Serve International»

Анотація

У статті створення та підтримка ефективної системи освіти визначається як один з найважливіших обов‘язків кожного суспільства. Навчання учнів та ведення шкіл до високих результатів автор вважає найважливішими викликами життя. Багато уваги у статті приділено ролі лідерів у розвитку системи освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Marshall Christensen, Foundation «Co-Serve International»

President

Посилання

«Becoming a Leader: Preparing School Principals for Today’s Schools» The Wallace Foundation, «Perspective», June 2008.

Blanchard, Ken, Leading at a Higher Level, BMC, New Jersey, 2010.

Davis, Stephen, et.al., «School Leadership Study: Developing Successful Principals» Stanford Educational Leadership Institute, 2005.

Greenleaf, Robert, Servant Leadership: A Journey into the Nature of Legitimate Power and Greatness, Paulist Press, 1983.

Kouzes, James M. and Barry Z. Posner, The Leadership Challenge, Jossey-Bass, 4th edition, 2007.

Palmer, Parker J., The Courage to Teach, Jossey-Bass, 2007.

Palmer, Parker J., To Know as We Are Known: Education as a Spiritual Journey, Harper Collins, 1993.

Southern Regional Education Board, «Good Principals Are the Key to Successful Schools» Atlanta, Georgia, 2003.

Vanier, Jean, Community and Growth, Paulist Press, 1999.

Vitaska, Sara, «Strong Leaders Strong Schools» National Conference of State Legislatures, April 2008.

Eastlake High School, Sammamish, Washington, Lake Washington School District.

Center for Critical Thinking, Foundation for Critical Thinking of Sonoma State University, California.

The Principal’s Partnership, 1000 High School Principals in 21 States.

Sponsored by the Union Pacific Foundation.

Nampa High School, http://www1nsd/3/mainsite/schools/nhs/default.aspx

Downloads


Переглядів анотації: 227

Опубліковано

2014-01-12

Як цитувати

[1]
M. Christensen, «Ведення шкіл до високих результатів», OD, вип. 2 (4), с. 21–33, Січ 2014.

Номер

Розділ

Законодавство та політика для розвитку шкіл