Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів)

Автор(и)

  • Cor van Beuningen Socires Foundation

Анотація

У статті автор ділиться досвідом Нідерландів у сфері шкільних рад, описує органи шкільного управління та ради як діючих осіб, що сприяють розвитку. Стаття приводить читача до висновку, що зв‘язок між школою та спільнотою є виграшним не тільки для школи і учнів, але й для спільноти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Cor van Beuningen, Socires Foundation

Director

Downloads


Переглядів анотації: 211

Опубліковано

2014-01-12

Як цитувати

[1]
C. van Beuningen, «Шкільні ради як фактор розвитку (досвід Нідерландів)», OD, вип. 2 (4), с. 16–20, Січ 2014.

Номер

Розділ

Законодавство та політика для розвитку шкіл