Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови)

Автор(и)

  • Валентина Буренко Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

професійна перепідготовка, навчання дорослих, післядипломна освіта, мотиваційна готовність

Анотація

Стаття присвячена проблемі професійної перепідготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти. У статті розглядаються форми організації перепідготовки, мотиваційна готовність студентів-дорослих до навчання, магістральні засоби формування позитивного мотиву до навчання: проблемне навчання та самостійна робота, а також ефективні групові форми роботи, які сприяють удосконаленню навчального процесу, розвитку комунікативних умінь студентів під час опанування іноземної мови та впливають на рівень професійної перепідготовки вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Валентина Буренко, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри методики мов і літератур

Посилання

Алексюк А. М. Порівняльно-педагогічний аналіз двох систем (технологій) навчання у вищій школі / А. М. Алексюк // Гуманітарні аспекти реформування і розвитку національної системи освіти. — К., 1994. — С. 103—111.

Алексюк А. Н. Педагогика высшей школы / А. Н. Алексюк. — К.: Вища школа, 1993. —186 с.

Андреев В. И. Диалектика воспитания и самовоспитания творческой личности / В. И. Андреев. — Казань: Изд-во Казанского университета, 1986. — 238 с.

Архангельский С. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы / С. И. Архангельский. — М.: Высшая школа, 1980. — 368 с.

Бабанский Ю. К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса / Ю. К. Бабанский. — М.: Просвещение, 1982. — 192 с.

Бабанский Ю. К. Как оптимизировать процесс обучения / Ю. К. Бабанский. — М.: Знание, 1978. — 48 с.

Богоявленская Д. Б. Пути к творчеству / Д. Б. Богоявленская. — М.: Знание, 1981. — 96 с.

Божович Л. И. Познавательные интересы и пути их изучения / Л. И. Божович // Известия. — АПН РСФСР, 1955. — Вып. 73. — С. 20-26.

Вилькеев Д. В. Познавательная деятельность учащихся при проблемном характере обучения основам наук в школе / Д. В. Вилькеев. — Казань, 1967. — 112 с.

Выготский Л. С. Собрание сочинений / Л. С. Выготский. — М.: Педагогика, 1983. — Т. 3. — 366 с.

Гальперин П. Я. Психология мышления и учения о поэтапном формировании умственных действий / П. Я. Гальперин // Исследования мышления в советской психологии. — М.: 1966. — С. 5—75.

Данилов М. А., Есипов Б. П. Дидактика / М. А. Данилов, Б. П. Есипов. — М.: Изд-во АПН РСФСР, 1957. — 294 с.

Данилов М. А. Теоретические основы обучения: проблема воспитания познавательной активности и самостоятельности учащихся / М. А. Данилов // В кн.: Вопросы воспитания познавательной активности и самостоятельности школьников. — Казань, 1972. — С. 14—34.

Есипов Б. П. Самостоятельная работа учащихся на уроках / Б. П. Есипов. — М.: Учпедиздат, 1961. — 123 с.

Зимняя И. А. Психология обучения иностранным языкам в школе / И. А. Зимняя. — М.: Просвещение, 1991. — С. 3—219.

Ильин Е. П. Мотивация и мотивы / Е. П. Ильин. — СПб.: Питер, 2000. — 512 с.

Ильина Т. А. Тема обсуждения — педагогическая технология / Т. А. Ильина // Вести, высш. шк., — 1973. — № 11. — С. 13—17.

Капська А. Й. Гра як активний метод навчання студентів майстерності слова / А. Й. Капська // Рідна школа. — 1991. — № 10. — С. 71—73.

Кудрявцев В. Г. Проблемное обучение: истоки, сущность, перспективы / В. Г. Кудрявцев. — М.: Знание, 1991. — 79 с.

Леонтьев А. Н. Избранные психологические труды: в 2 т. / А. Н. Леонтьев. — Т. 2. — М.: Педагогика, 1983. — 387 с.

Леонтьев А. Н. Деятельность, сознание, мышление / А. Н. Леонтьев. — М.: Политиздат, 1977. — 304 с.

Леонтьев А. А. Психология общения / А. А. Леонтьев. — Тарту: Тартусский гос. ун-т, 1986. — 175 с.

Леонтьев А. А. Речь и общение / А. А. Леонтьев // Иностранные языки в высшей школе. — 1977. — № 6. — С. 80—85.

Лернер И. Я. Процесс обучения и его закономерности / И. Я. Лернер. — М.: Знание, 1980. — 96 с.

Лук А. Н. Уметь мыслить / А. Н. Лук. — М.: Знание, 1985. — 144 с.

Лук А. Н. Психология творчества / А. Н. Лук. — М.: Наука, 1978. — 128 с.

Маркова А. К. Мотивация учения и её воспитание у школьников / А. К. Маркова. — М.: Педагогика, 1983. — 65 с.

Мотивация учения / Под ред. М. В. Матюхиной. — Волгоград, 1976. — 89 с.

Матюшкин А. М. Загадки одаренности: проблемы практической диагностики / А. М. Матюшкин. — М.: Школа-Пресс, 1993. — 126 с.

Матюшкин А. М. Проблемные ситуации в мышлении и обучении / А. М. Матюшкин. — М.: Педагогика, 1972. — 208 с.

Махмутов М. И. Проблемное обучение: основные вопросы теории / М. И. Махмутов. — М.: Педагогика, 1975. — 367 с.

Мельхорн Г., Мельхорн X. Гениями не рождаются: общество и способности человека: кн. для учителя / Г. Мельхорн, X. Мельхорн. — М.: Просвещение, 1989. — 159 с.

Мерлин В. С. Лекции по психологии мотивов человека / В. С. Мерлин. — М.: Просвещение, 1969. — 317 с.

Морозова Н. Г. Учителю о познавательном интересе / Н. Г. Морозова. — М.: Знание, 1979. — 48 с.

Низамов Р. А. Дидактические основы активизации учебной деятельности студентов / Р. А. Низамов. — Казань, 1975. — 302 с.

Оконь В. Основы проблемного обучения / В. Оконь. — М., 1968. — 150 с.

Падалка О. С. Педагогічні технології: навчальний посібник / О. С. Падалка. — К., 1995. — 150 с.

Пассов Е. Й. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению / Е. Й. Пассов. — М.: Просвещение, 1991. — 223 с.

Подкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников / П. И. Подкасистый. — М.: Педагогика, 1980. — 238 с.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологи / С. Л. Рубинштейн. — М., 1973. — С. 220—245.

каткин М. Н. Проблемы современной дидактики / М. Н. Скаткин. — М.: Педагогика, 1984. — 96 с.

Фурман А. В. Проблемні ситуації в навчанні / А. В. Фурман. — К.: Рад. шк., 1991. — 191 с.

Якобсон П. М. Психологические проблемы мотивации поведения человека / П. М. Якобсон. — М.: Просвещение, 1969. — 317 с.

Downloads


Переглядів анотації: 432

Опубліковано

2013-12-19

Як цитувати

[1]
В. Буренко, «Педагогічні умови забезпечення мотиваційної готовності студентів до навчання під час отримання другої вищої освіти (на прикладі вивчення англійської мови)», OD, вип. 2, с. 120–133, Груд 2013.

Номер

Розділ

13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти