ECONOMIC TRAINING OF JUNIOR SPECIALISTS OF SPHERE OF COOPERATION: MODEL AND ITS REALIZATION

Authors

  • Svitlana V. Stebljuk Мукачівський кооперативний торговельно-економічний коледж

Keywords:

professional training, preparedness, professional preparedness, components of the preparedness, levels of preparedness, cognitive component, experimental research

Abstract

In the article a concept of economic training is examined and the interpretation of economic training of future junior specialists in the cooperation sphere is formulated. Such constituents of training are mentioned: economic education and economic upbringing. The model of economic training of specialists as far as components, indexes, is analyzed and levels are specified. The purpose of this model is to provide the realization of pedagogical terms of economic training of future junior specialists in the cooperation sphere. Methodological approaches are selected: systematical, synergistic, personality and activity oriented. The results of this pedagogical experiment are given in relation to efficiency of the offered model.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Svitlana V. Stebljuk, Мукачівський кооперативний торговельно-економічний коледж

викладач Мукачівського кооперативного торговельно-економічного коледжу

References

Аксьонова О. В. Методика викладання економіки: Навч. посібник / О. В. Аксьонова.‒ К.: КНЕУ, 1998. – 280 с.

Булавенко С. Д. Формування економічної культури учнів основної та старшої школи: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / С. Д. Булавенко.‒ Київ, 2011.‒ 23 с.

Любченко О. В. Формування управлінських умінь майбутніх фахівців економічного профілю засобами інтерактивних технологій: дис. на здобуття наук. ступеняканд. пед. наук : спец.13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти»/ О. В. Любченко.‒ Дніпропетровськ – 2013.‒ 268 с.

Майструк І. М. Економічна освіта і виховання як чинники формування економічної культури молоді / І. М. Майструк // Мультиверсум. Філософський альманах: Зб. наук. праць. Вип. 64. – К.: Академічний центр «Аналітика», 2007. – С.102-107

Новиков А. Д. Статистические методы в педагогических исследованиях (типовые случаи)/ А. Д. Новиков. – М.: МЗ-Пресс, 2004. – 67 с.

Носач І. В. Формування професійних умінь і навичок майбутніх економістів у процесі вивчення інтегративних фахових дисциплін : дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец.13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / І. В. Носач. – К., 2008. – 278 с.

Падалка О. С. Професійно-економічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах: автореф. дис . на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук / О.С. Падалка. – К., 2009. – 45 с.

Панасюк Н. Л. Узагальнення ролі дидактичних умов економічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів у процесі засвоєння професійних знань / Н.Л.Панасюк // Проблеми сучасної педагогічної освіти Кримського державного гуманітарного університету: зб. наук. пр. – Вип. 1. – Серія: Педагогіка і психологія. – Ялта: РВНЗ КДГУ, 2010.– С.21-27

Савенко О. О. Економічна підготовка учнів у позашкільних навчальних закладах: автореф.дис. на здобуття наук. ступеня кандидата пед. наук: спец.13.00.02 «Теорія та методика трудовогонавчання»/ О.О. Савенко. ‒ Київ, 2011.‒ 20 с.

Шпак О. Т. Теорія та практика підготовки педагогічних кадрів до економічного виховання школярів у системі безперервної освіти: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук: спец.13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / О. Т. Шпак. ‒ К., 2001. ‒ 27 с.

Downloads


Abstract views: 311

Published

2014-10-16

How to Cite

[1]
S. V. Stebljuk, “ECONOMIC TRAINING OF JUNIOR SPECIALISTS OF SPHERE OF COOPERATION: MODEL AND ITS REALIZATION”, OD, no. 3 (7), pp. 211–219, Oct. 2014.

Issue

Section

Загальний розділ