Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США

Автор(и)

  • Світлана Цимбалюк аспірантка кафедри освітології та психолого-педагогічних наук Київського університету імені Бориса Грінченка б-р.Ігоря Шамо, 18/2, 02154, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-5434-9182

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.215

Ключові слова:

центр академічного успіху, успішність студента, адаптація, кампус, тьюторство, академічний коучинг, менторство

Анотація

У статті розглянуто особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США (англ. Academic success centers – ASC). У зв’язку з цим, було проаналізовано поняття «успішність студента», з’ясовано, що це поняття безпосередньо пов’язане з академічними досягненнями, зокрема, академічним успіхом. Єдиного визначення поняття «центр академічного успіху» в науковому дискурсі сьогодні немає. Це пов’язано з академічною автономією закладів вищої освіти, які самостійно визначають спектр послуг і програм підтримки для здобувачів освіти в таких центрах. Дослідження практики діяльності найкращих приватних і державних університетів США, продемонструвало, що більшість з цих закладів вищої освіти мають у своїй структурі центри академічного успіху. Ці структурні підрозділи спрямовують свою діяльність, перш за все, на забезпечення академічної підтримки та збереження контингенту студентів закладу освіти. З’ясовано, що основними технологіями підтримки академічного успіху студентів є тьюторинг (репетиторство), академічний коучинг (академічне тренерство) та менторінг (наставництво). Особливий акцент робиться на взаємодії зі студентами першого року навчання (freshmen), які найчастіше зіштовхуються з низкою проблем в новому для них академічному середовищі (адаптація до нових умов, зміна способу життя, вибір професії, нові знайомства). Центри академічного успіху дають можливість не тільки навчатися, а й навчати. Студенти старших курсів мають можливість стати тьюторами, менторами та академічними коучами. Така практика дає змогу зміцнити власну базу знань, набути нових навичок та зробити перший крок у кар’єрі. Ще однією особливістю роботи центрів академічного успіху – проведення профорієнтаційної роботи з абітурієнтами. Університети спеціально організовують зустрічі майбутніх першокурсників з студентами, випускниками, викладачами та адміністрацією закладу для надання повної інформації про вступ, навчання та подальші перспективи працевлаштування. Також увага приділяється розвитку культури кампусу університету та залучення здобувачів освіти до студентських спільнот. Надання соціально-психологічної підтримки є одним із важливих напрямів діяльності центрів академічного успіху, адже для студентів важливо розвинути самосвідомість, впевненість у собі, щоб стати незалежними та повністю розкрити свій академічний, професійний та особистий потенціал. Проведене дослідження актуалізувало необхідність ґрунтовного дослідження базових засад на напрямів діяльності центрів академічного успіху в університетах США з метою запровадження кращого досвіду в освітню практику вітчизняних університетів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Bratko M. (2022). Academic coaching: the content of the concept and the essence of the activity. Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy No. 37 (1), 6-13.

Bratko M. Centers of academic success in US universities as a factor in ensuring the quality of higher education. Pedagogical comparative studies and international education — 2022: challenges and prospects in the conditions of world turbulence: materials of the 6th International Scientific Conference (Kyiv, November 4, 2022) / Institute of Pedagogy of the National Academy of Sciences of Ukraine / For general ed. O.I. Noodles – Kyiv–Ternopil: Krok, 2022. – 296 p. https://doi.org/10.32405/978-617-692-729-7-2022-296. P.68-72.

Bratko M. (2017). The US education system: structure, traditions, management, features of higher education. Educational discourse No. 3-4 (18-19), 252-258. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2022.34

Bratko M. (2022). Technologies for supporting students in academic success centers at US universities. Pedagogical education: theory and practice. Psychology. Pedagogy No. 38 (2), 6-13.

Knodel L. (2012). Modern higher education in the USA. Bulletin of Alfred Nobel University of Dnipropetrov. 2012. No. 2 (4)/

Kozubovska I. (2021). Intellectual development of students in higher education in the USA. Norwegian Journal of the Development of International Science No. 63/2021

Kozubovska I. V., Stoyka, O. Ya, Sidun, L. Yu. (2015). Historical and pedagogical aspects of the development of higher education in the USA (end of the 20th and beginning of the 21st century. Uzhhorod: AUTDOR-SHARK. 186 p.

Kozmenko O. (2019) Experiences of Student Success Centers in the USA. Spirituality of the individual: methodology, theory and practice, 6 (93), p.139-147. https://doi.org/10.33216/2220-6310-2019-93-6-139-147

Sidun L. (2012). Multicultural education in the universities of the USA. Herald Luhansk National University named after Taras Shevchenko. Series: Pedagogical sciences. Issue 19 (254). P. 228 - 234.

Stoyka O. (2017) Experience of the American higher school and ways of its use in Ukraine. Pedagogy and psychology: challenges in the present: materials of the international practical conference (Kyiv, May 5-6, 2017)

Tsymbaliuk S. (2022) Main areas of activity of academic success centers (Academic Success Center) in US universities. Pedagogical comparative studies and international education — 2022: challenges and prospects in the conditions of world turbulence: materials of the 6th International Scientific Conference (Kyiv, November 4, 2022) / Institute of Pedagogy of the National Academy of Sciences of Ukraine / For general ed. O.I. Noodles – Kyiv–Ternopil: Krok, 2022. – 296 p. DOI: https://doi.org/10.32405/978-617-692-729-7-2022-296. P. 277-280.

Shvets T. (2022). Analysis of the concepts "TUTOR" and "TUTORING" in the domestic and foreign educational and scientific space. Academic studies. "Pedagogy" series. Vol. 2, 56-65.

Abramsky, E., Eberstadt, N. (2022). The Changing Global Distribution of Highly Educated Manpower, 1950–2040: Findings and Implications. Retrieved from: https://www.aei.org/wp-content/uploads/2022/04/The-Changing-Global-Distribution-of-Highly-Educated-Manpower.pdf?x91208

Academic Coaching at American University Washington, DC. Retrieved from: https://www.american.edu/provost/academic-access/academic-success-coaching.cfm

Academic Coaching Manual 2019-2020. Retrieved from https://asc.tamu.edu/ASC/media/library/FINAL_coaching-manual_2019.pdf

Academic Resource Center at Harvard University. Retrieved from: https://academicresourcecenter.harvard.edu/about

Academic Success Center at South Georgia University. Retrieved from: https://academics.georgiasouthern.edu/success/peer-mentor-program/

Adams T., Osborne J., Parlier R. (2019). Assessing Impact of Academic Interventions Through Student Perceptions of Academic Success. Retrieved from https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1214727.pdf

Alsandor, D. J. (2011). Forging a path to success: The persistence and resilience of low-income college students. (Unpublished doctoral dissertation). The University of Texas at Austin, Austin, TX.

Altbach P. (2016). Global Perspectives on Higher Education. Johns Hopkins University Press. https://doi.org/10.1111/hequ.12117

Altbach P., Álvarez F., Amoroso J. New Visions for Higher Education towards 2030. Retrieved from: https://www.guninetwork.org/news/guni-world-report-special-issue-new-visions- higher-education-institutions-towards-2030

Claflin University. The office of career development. Policies and Procedures. Manual. (2019). Retrieved from: https://www.claflin.edu/docs/default-source/career-development/career-development manual.pdf?sfvrsn=b37f000e_0

Emerson J. (2022) How Academic Success Centers Help You Make the Grade in College. Retrieved from https://admissions.usf.edu/blog/how-academic-success-centers-help-you-make-the-grade-in-college

McDaniel N., James J., Davis G. (2000). The Student Success Center At Auburn University. Retrieved from https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/108648220000500106

Irwin V., Rosa J. (2022). Report on the condition of education 2022. Retrieved from: https://nces.ed.gov/pubsearch/pubsinfo.asp?pubid=2022144

Kuh G.D., Kinzie J., . Buckley J. A, Bridges B. K., Hayek J. C. (2007) Piecing Together the Student Success Puzzle: Research, Propositions, and Recommendations (pp.7-10).

O’Banion, T. (2013). Access, success, and completion: A primer for community college faculty, administrators, staff, and trustees. Chandler, AZ: League for Innovation in the Community College.

Pace, C.R. (1979). Measuring Outcomes of College: Fifty Years of Findings and Recommendations for the Future. San Francisco: Jossey-Bass Publishers.

Pechac, S., & Slantcheva-Durst, S. (2021). Coaching Toward Completion: Academic Coaching Factors Influencing Community College Student Success. Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice, 23(3), 722–746.

Perna L. (2022). Higher Education: Handbook of Theory and Research. Vol.37. Springer.

Perna, L., & Thomas, S. (2006). A framework for reducing the college success gap and promoting success for all. Washington, DC: National Postsecondary Education Cooperative.

Schuh J., Jones S., Harper Sh. (2010) Student Services: A Handbook for the Profession (pp.257-259).

Seidman A. (2005). College Student Retention: Formula for Student Success. Westport, CT: American Council on Education and Praeger Publishers.

Times Higher Education ranking of the best universities worldwide in 2022, by reputation score. Retrieved from: https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2023/world-ranking

University of Arkansas. Success happens here. Retrieved from https://success.uark.edu/about-us/employment.php

Downloads


Переглядів анотації: 126

Опубліковано

2023-06-29

Як цитувати

[1]
С. Цимбалюк, «Особливості діяльності центрів академічного успіху в університетах США», OD, вип. 2(41), с. 307–324, Чер 2023.

Номер

Розділ

Компаративні освітні розвідки