ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ І РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Yurii Turanov Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка http://orcid.org/0000-0002-1822-8412
  • Andrii Uruskyi Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка http://orcid.org/0000-0001-9937-1810

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.240252

Ключові слова:

диференційовані завдання, індивідуальні особливості учнів, індивідуальний підхід до учнів, підготовка майбутніх учителів трудового навчання та технологій, творчі завдання

Анотація

Обґрунтовано доцільність підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій до реалізації індивідуального підходу до навчання учнів поетапно з поступовим ускладненням завдань. Визначено умовні етапи підготовки студентів до реалізації індивідуального підходу до навчання учнів: початкове розуміння ролі індивідуального підходу до учнів; засвоєння сутності індивідуалізації та диференціації навчання, розроблення диференційованих завдань; розроблення диференційованих завдань з врахуванням індивідуальних та вікових особливостей учнів; формування професійних компетентностей у майбутніх учителів й закріплення сформованих знань й умінь з реалізації індивідуального підходу до учнів; удосконалення підготовленості студентів до реалізації індивідуального підходу до учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Yurii Turanov, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці

Andrii Uruskyi, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, викладач кафедри сфери обслуговування, технологій та охорони праці

Посилання

Cheremisina T. O. (2013). Metodyka indyvidualizovanoho navchannya maybutnikh vchyteliv tekhnolohiy konstruyuvannyu shveynykh vyrobiv [Method of individualized training of future teachers of technology for designing sewing products: author's summary of thesis]: Extended abstract of candidate’s: 13.00.02 «Teoriya ta metodyka navchannya tekhnolohiy». Kharkiv (ukr).

Koberny`k, G. (2012) Pidgotovka majbutn`ogo vchy`telya pochatkovoyi shkoly` do zdijsnennya indy`vidualizaciyi navchannya uchniv [Training of future teacher of elementary school for implementing individualization students’ learning]. Problemy` Pidgotovky` Suchasnogo Vchy`telya, 6 (Ch. 3), 36–43 (ukr).

Ry`balka, L. V (1999). Problemy` gotovnosti majbutnix uchy`teliv do indy`vidualizaciyi navchannya [Problems of future teachers' readiness for individualization of training]. Nauka i suchasnist`, 1, 52–54. Retrieved from http://eprints.cdu.edu.ua/1120 (ukr)

Yeremyeyeva, V. M. (2011). Pedagogichna texnologiya pidgotovky` majbutnix uchy`teliv do indy`vidualizaciyi navchannya uchniv: monografiya [Pedagogical technology of training future teachers for the individualization of students’ learning: a monograph]. Zhy`tomy`r: Zhy`tomy`rs`ky`j Derzhavny`j universy`tet imeni I. Franka (ukr).

Downloads


Переглядів анотації: 338

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
Y. Turanov і A. Uruskyi, «ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ І РЕАЛІЗАЦІЯ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО УЧНІВ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ», OD, с. 240–252, Жов 2019.

Номер

Розділ

Інновації в освіті