ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «МЕДИЧНА ТА БІОЛОГІЧНА ФІЗИКА» ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.3-4.197205

Ключові слова:

біофізика, викладання англійською мовою, іноземні студенти, методологія викладання, особливості викладання

Анотація

У статті розглянуто особливості викладання дисципліни "Медична і
біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у Вищому держаному
навчальному закладі України «Буковинський державний медичний університет».
Особливо важливим для іноземних студентів є наявність доступних підручників
англійською мовою, які б відповідали навчальній робочій програмі дисципліни. Для
полегшення сприйняття та розуміння фізичних явищ чи процесів доцільним є
використання демонстраційних фізичних моделей, виконання лабораторних робіт з
обробкою результатів вимірювання та формулюванням висновків. Викладання
фізико-математичних дисциплін, зокрема, медичної і біологічної фізики, безумовно
має демонструвати тісний зв’язок того чи іншого фізичного явища чи процесу з
його застосуванням у медицині з метою діагностики, лікування та профілактики
захворювань, що у свою чергу сприятиме підвищенню мотивації студентів-медиків
до вивчення фізико-математичних дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Oksana Gutsul, ВДНЗУ «Буковинський державний медичний університет»

к. фіз.-мат.н., асистент кафедри біологічної фізики та медичної інформатики

Tetiana Biriukova, ВДНЗУ «Буковинський державний медичний університет»

к. техн. н., доцент, доцент кафедри біологічної фізики та медичної інформатики

Посилання

Zaporozhan, V.M., Kresiun V.I., Ariaiev M.L., Chernetska O.V. (2016), Anhlomovne navchannia yak stymuliator yakosti osvity ta mizhnarodnykh kontaktiv [English-language learning as a stimulator for the quality of education and international contacts]: Med. osvita. № 2, 45-47. (ukr).

Savka, I.D., Savka S.D., Hrynko N.V. (2016), Osoblyvosti vykladannia sudovoi medytsyny inozemnym studentam z urakhuvanniam yikh psykholohichnykh osoblyvostei [Features of teaching law medicine to foreign students, taking into account their psychological peculiarities]: Med. osvita. T. 20. № 4 (80). 243-245. (ukr).

Humenna, A.V., Blinder O.O., Roar D.V. (2016), Osoblyvosti vykladannia mikrobiolohii inozemnym studentam ukrainskoiu movoiu [Features of teaching microbiology to foreign students in Ukrainian]: Aktualnaia ynfektolohyia. № 3 (12), 109-113. (ukr).

Strilkova, T.O., Sanin S.I. (2017), Osoblyvosti vykladannia kursu biofizyky inozemnym studentam v farmatsevtychnomu vuzi [Features of teaching biophysics course to foreign students at a pharmaceutical university]: Zbiór artykułów aukowych. Konferencji iedzynarodowej Naukowo-Praktycznej "Pedagogika. Badania podstawowe i stosowane: wyzwania i wyniki" (30.05.2017 - 31.05.2017) - Warszawa: Wydawca: Sp. z o.o. «Diamond trading tour». 39-40. (ukr).

Downloads


Переглядів анотації: 230

Опубліковано

2019-10-17

Як цитувати

[1]
O. Gutsul і T. Biriukova, «ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ ‘МЕДИЧНА ТА БІОЛОГІЧНА ФІЗИКА’ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ У ВИЩОМУ МЕДИЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ», OD, с. 197–205, Жов 2019.

Номер

Розділ

Інновації в освіті