СПОСОБИ ІНТЕГРАЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МАСОВОГО ВІДКРИТОГО ОНЛАЙН-КУРСУ В УНІВЕРСИТЕТСЬКУ ОСВІТУ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275Ключові слова:
інформація, інформаційно-комунікаційні технології, технологіяАнотація
Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією і бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть допомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є аналітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може забезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
Завантаження
Посилання
Anderson Terry. Quality in Open Educational Resources (OERs) [E-resource]. – Access mode: http://goo.gl/T478t
Cormier Dave, Siemens George. Through the Open Door: Open Courses as Research, Learning, and Engagement EDUCAUSE Review, vol. 45, no. 4 (July/August 2010): 30-39 [E-resource]. – Access mode: http://www.educause.edu/EDUCAUSE+Review/EDUCAUSEReviewMagazineVolume45/ThroughtheOpenDoorOpenCoursesa/209320
Gram T. 10 Strategies for Integrating Learning and Work – [E-resource]. – Access mode: http://gramconsulting.com/2009/06/10-strategies-for-integrating-learning-and-work-part-1/
Karan Khemka. Moocs are no panacea for universities– [E-resource]. – Access mode: http://zgroup.com.ua/article.php?articleid=5343
Kukharenko V.N. Learning Process in a Massive Open Online Course Work – [E-resource]. – Access mode: http://www.kpi.kharkov.ua/archive/Tipuss/2012_1/Kuhar.pdf
Kukharenko V.N. Massive Open Online Courses in Ukraine. Ukraine. Proceedings of the 2013 IEEE 7th International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems (IDAACS) Volume 2. 2013 - p. 760-763
Lewin Tamar. M.I.T. Expands Its Free Online Courses. The New York Times [E-resource]. – Access mode: http://www.nytimes.com/2011/12/19/education/mit-expands-free-online-courses-offeringcertificates.html
Masters Ken. A Brief Guide To Understanding MOOCs. The Internet Journal of Medical Education. – 2011. – Vol. 1. – Number 2 [E-resource]. – Access mode: http://bit.ly/hZGiVG
McAuley Alexander, Stewart Bonnie, Siemens George and Cormier Dave. The MOOC Model for Digital Practice / McAuley Alexander, Stewart Bonnie, Siemens George and Cormier Dave, – 2010. – 63 p.
OER Handbook for Educators 1.0 [E-resource]. – Access mode: http://wikieducator.org/OER_Handbook/educator_version_one
Prometheus – Ukrainian online educational platform http://terytoriya.com.ua/index.php/samovdoskonalennya/260-prometheus-ukrajinska-platforma-onlajn-osviti
Results of the Course «History of Ukraine: from the Second World War to Modern Times» - http://prometheus.org.ua/history_info/#.VNtvtXYFtIM.scoopit
Rosenberg M. The eLearning Guild's Handbook of e-Learning Strategy. The eLearning Guild. – 2007. P. 88
Siemens George. Connectivism: A Learning Theory for the Digital Age. December 12, 2004 [E-resource]. – Access mode: http://www.elearnspace.org/Articles/connectivism.htm
The MOOC Juggernaut: Year 2 – [E-resource]. – Access mode: http://www.blog.class-central.com/the-mooc-juggernaut-year-2
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.