Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців

Автор(и)

  • Валентин Маслов Університет менеджменту освіти НАПН України

Анотація

У статті розкрито поняття компетентісного підходу, визначено відмінності між поняттями «компетенція» та «компетенції». Автор описує структурні складові стандартів компетентності фахівців та зводить їх до загального стандарту компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Downloads


Переглядів анотації: 216

Опубліковано

2014-01-12

Як цитувати

[1]
В. Маслов, «Концептуальні засади розробки орієнтовних стандартів змісту компетентності фахівців», OD, вип. 2 (4), с. 162–167, Січ 2014.

Номер

Розділ

Професійний розвиток педагогів