Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними

Автор(и)

  • Оксана Сенчук Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

управління приватними загальноосвітніми навчальними закладами, компетенції керівника навчального закладу, навчальний процес

Анотація

У статті вказується на важливість розвитку приватної освіти в Україні та нових форм управління навчальними закладами. Приватні навчальні заклади створюють сприятливі умови для здорової конкуренції, яка сприяє підвищенню якості освіти та реальному праву вибору батьками навчального закладу відповідно до культурних та освітніх потреб дитини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Оксана Сенчук, Київський університет імені Бориса Грінченка

м.н.сп. НДЛ управлінської діяльності

Посилання

Єганова Т. Приватна школа — дзеркало змін у суспільстві / Тетяна Єганова // Загальноосвітні заклади приватної форми власності в системі освіти України. — Одеса: Іміджпрес, 1999.

Карамушка Л. Актуальні проблеми психології управління загальноосвітніми закладами освіти, заснованими на приватній формі власності / Людмила Карамушка // Загальноосвітні заклади приватної форми власності в системі освіти України. — Одеса: Іміджпрес, 1999.

Погрібна Н. С. Управляти школою по-новому / Н. Погрібна. — К.: Шкільний світ, 2009. — 112 с.

Лаврук В. Діагностика управлінської компетентності директора школи / Василь Лаврук. — К.: Шкільний світ, 2008. — 128 с. — («Бібліотека Шкільного світу»).

Конституція України // Відомості Верховної Ради України (ВВР). — 1996. — № 30. — С. 141.

Закон України «Про загальну середню освіту» // Вiдомостi Верховної Ради (ВВР). — 1999. — № 28. — С. 230.

Downloads


Переглядів анотації: 254

Опубліковано

2013-12-20

Як цитувати

[1]
О. Сенчук, «Створення нових можливостей підвищення якості освіти через сприяння розвитку приватних шкіл та особливості управління ними», OD, вип. 2, с. 165–175, Груд 2013.

Номер

Розділ

13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти