Innovative approaches to the organization process of the school courses teacher qualifications

Authors

  • Олександр Кочерга Київський університет імені Бориса Грінченка

Keywords:

credit-module system, teaching distance form

Abstract

The article is devoted to the problems connected with introducing of creditmodule system training courses organization for pedagogical specialists of In-Service Teacher Training Institute of Kyiv Boris Grinchenko University.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Олександр Кочерга, Київський університет імені Бориса Грінченка

кандидат психологічних наук, доцент

References

Вища освіта України і Болонський процес: навчальний посібник / За ред. В. Г. Кременя. — Тернопіль: Навчальна книга — Богдан, 2004. — 384 с.

Сейдаметова З. С. Кредитно-модульна система і вибір навчальної траєкторії / З. С. Сейдаметова // Нові технології навчання: наук.-метод, зб. — К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2006. — Вип. 43. — С. 3—8.

Подготовка и проведение учебных курсов в заочно-дистанционной форме обучения: метод. рекомендации преподавателям / Под ред. И. А. Цикина. — СПб.: Изд-во СПбГТУ, 2000.

Кухаренко В. М. и др. Основы дистанционного обучения / В. М. Кухаренко и др. — Х.: ХГПУ, 1999. — 182 с.

Downloads


Abstract views: 234

Published

2013-11-26

How to Cite

[1]
О. Кочерга, “Innovative approaches to the organization process of the school courses teacher qualifications”, OD, no. 2, pp. 71–79, Nov. 2013.

Issue

Section

13.00.04 - Теорія і методика професійної освіти