КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ШКОЛИ ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ: ВІД ТВОРЧОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ДО ОСОБИСТІСНОГО СТАНОВЛЕННЯ (ПОШУКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ)

Olga Soldatenko

Анотація


Стаття присвячена пошуку методологічних та дидактичних засад моделювання розвитку авторської педагогічної системи. Автори статті пропонують для розгляду концептуальні засади інноваційної освітньої системи «Студія-діалог» щодо перспектив розвитку індивідуальності життєвокомпетентнісної особистості, інтелектуально вільної, яка має прагнення до самовдосконалення й навчання впродовж життя, високодуховна людина з громадянською позицією, готова до свідомого життєвого вибору й самореалізації, професійної діяльності та громадянської активності.


Ключові слова


авторська школа; студія-діалог; творча самореалізація; школа особистісного зростання; емоційний інтелект.

Повний текст:

PDF

Посилання


Емоційний інтелект [Электроний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Емоційний_інтелект. – Дата доступу. 11.10.2018.

EmotsIyniy Intelekt [Elektroniy resurs]. – Rezhim dostupu: https://uk.wikipedia.org/wiki/EmotsIyniy_Intelekt. – Data dostupu. 11.10.2018.




DOI: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2019.1-2.321335

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.