КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Iryna V. Kohut

Анотація


У статті досліджено критеріальну характеристику процесу формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя. Запропоновані критерії дослідження, їх показники та рівні (високий, середній, низький). Охарактеризовано методику визначення рівня сформованості професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя

Ключові слова


критерії; показники; рівні; професійно-педагогічна комунікативна компетентність; майбутній вчитель

Повний текст:

PDF

Посилання


Абрамян В.Ц. Театральна педагогіка : навч. посіб. / В.Ц. Абрамян. – К. : Лібра, 1996. – 224с.

Когут І.В. Теорія і технологія формування професійно-педагогічної комунікативної компетентності майбутнього вчителя: прогр. спецкурсу з практикумом / І.В. Когут. – К. : КУ імені Бориса Грінченка, 2014. – 35с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.