МОДЕЛІ СТВОРЕННЯ БАЗИ ЗНАНЬ ЕКСПЕРТНОЇ СИСТЕМИ З ВИБОРУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Автор(и)

  • Halyna A. Kuchakovska Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

освітні інновації, адресати інновацій, неприйняття інновацій, образ інновацій, технологічний супровід інновацій, інформаційно-промоційні технології впливу

Анотація

Головною проблемою розвитку інформаційного суспільства в Україні є низька конкурентоспроможність молоді. Така проблема виникає тому, що на етапі вступу до ВНЗ абітурієнт не може сказати, чим він хоче займатися в майбутньому, а профорієнтаційні центри не в змозі надати достатньої інформації щодо ринку професій та вимогам до них. Для покращення роботи таких центрів було запропоновано розробити експертну систему з профорієнтаційної роботи. В статті пропонується підхід до створення бази знань для  експертної системи з профорієнтації по вибору спеціальності на основі нечіткої логіки; розглянуто три моделі її побудови, зроблена характеристика ефективності та обрана найкраща. В подальшому будуть робитися дослідження щодо створення бази знань по конкретній моделі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Halyna A. Kuchakovska, Київський університет імені Бориса Грінченка

викладач кафедри інформаційних технологій та математичних дисциплін

Посилання

І.М.Цідило Модель нечіткої експертної системи прогнозування змісту освіти //Інформаційні технології і засоби навчання. 2012. №6 (32). Режим доступу до журналу: http://www.journal.iitta.gov.ua

Леоненков А.В. Нечеткое моделирование. – СПб.: ВНV–Петербург,2003. – 736 с.

Зайченко Ю.П. Дослідження операцій: Підручник. – К.: ВІОПЛ, 2000.

Downloads


Переглядів анотації: 300

Опубліковано

2014-03-13

Як цитувати

[1]
H. A. Kuchakovska, «МОДЕЛІ СТВОРЕННЯ БАЗИ ЗНАНЬ ЕКСПЕРТНОЇ СИСТЕМИ З ВИБОРУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ», OD, вип. 1 (5), с. 129–138, Бер 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ