МОДЕЛІ СТВОРЕННЯ БАЗИ ЗНАНЬ ЕКСПЕРТНОЇ СИСТЕМИ З ВИБОРУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ДЛЯ АБІТУРІЄНТІВ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Ключові слова:
освітні інновації, адресати інновацій, неприйняття інновацій, образ інновацій, технологічний супровід інновацій, інформаційно-промоційні технології впливуАнотація
Головною проблемою розвитку інформаційного суспільства в Україні є низька конкурентоспроможність молоді. Така проблема виникає тому, що на етапі вступу до ВНЗ абітурієнт не може сказати, чим він хоче займатися в майбутньому, а профорієнтаційні центри не в змозі надати достатньої інформації щодо ринку професій та вимогам до них. Для покращення роботи таких центрів було запропоновано розробити експертну систему з профорієнтаційної роботи. В статті пропонується підхід до створення бази знань для експертної системи з профорієнтації по вибору спеціальності на основі нечіткої логіки; розглянуто три моделі її побудови, зроблена характеристика ефективності та обрана найкраща. В подальшому будуть робитися дослідження щодо створення бази знань по конкретній моделі.
Завантаження
Посилання
І.М.Цідило Модель нечіткої експертної системи прогнозування змісту освіти //Інформаційні технології і засоби навчання. 2012. №6 (32). Режим доступу до журналу: http://www.journal.iitta.gov.ua
Леоненков А.В. Нечеткое моделирование. – СПб.: ВНV–Петербург,2003. – 736 с.
Зайченко Ю.П. Дослідження операцій: Підручник. – К.: ВІОПЛ, 2000.