НОВА КОНЦЕПЦІЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Автор(и)

  • Nataliia P. Mazur Київський університет імені Бориса Грінченка

Анотація

У статті запропоновано огляд нової Концепції профільного навчання в профільній школі, затвердженої 21 листопада 2013 року; проведено короткий аналіз змін, що вона охоплює; наведено наявний поділ на профілі та їх профілізації, за якими нині здійснюється навчання. Крім того, було розглянуто зміст програм з навчального предмету «Інформатика» при профільному навчанні у старшій школі. Зазначено, на базі яких навчальних дисциплін можуть бути сформовані необхідні компетентності для викладання інформатики та інформаційних технологій у старшій школі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Nataliia P. Mazur, Київський університет імені Бориса Грінченка

старший викладач кафедри інформаційних технологій та математичних дисциплін Інституту суспільства

Посилання

Концепція профільного навчання в старшій школі, затверджена рішенням колегії МОН України №10/2-2 від 25.09.2003 року (нова редакція, затверджена наказом міністра освіти і науки України, наказ № 854т від 11.09.2009 р.).

Концепція профільного навчання в старшій школі, затверджена рішенням колегії МОН України №1456 від 21.10.2013 року.

Інформатика. Програми для профільного навчання та допрофільної підготовки. – К.: Вид. група BHV, 2009. – 400 с.

Концепція профільного навчання в старшій школі | Освітній портал Педпреса [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://pedpresa.com.ua/blog/kontseptsiya-profilnoho-navchannya-u-starshij-shkoli.html

Полянський П. Профіль чи профанація? [Електронний ресурс] / Полянський П. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/manage/reform/36947

Downloads


Переглядів анотації: 1017

Опубліковано

2014-03-13

Як цитувати

[1]
N. P. Mazur, «НОВА КОНЦЕПЦІЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ У СТАРШІЙ ШКОЛІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ», OD, вип. 1 (5), с. 139–148, Бер 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ