ПРО ЩО РОЗПОВІСТЬ ПЕДАГОГУ КОНСТИТУЦІЯ ТІЛА СТУДЕНТА

Автор(и)

  • Yevheniia O. Nevedomska Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Anna P. Mykhailovska студентка

Анотація

У статті розглянуто існуючі класифікації типів конституції людини, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту.  У результаті проведеного дослідження виявлено взаємозалежність: між конституцією тіла людини та її темпераментом; між конституцією тіла людини та інтроверсією-екстраверсією; між типами темпераменту та інтроверсією-екстраверсією. Ці дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Yevheniia O. Nevedomska, Київський університет імені Бориса Грінченка

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри анатомії і фізіології людини Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка

Anna P. Mykhailovska, студентка

Студентка

Посилання

Гримм Г. Основы конституциональной биологии и антропометрии / Г. Гримм. – М.: Медицина, 1967 . – 291 с.

Лосев А. Ф. История античной эстетики: Аристотель и поздняя классика, том IV / А. Ф. Лосев. – М.: «Искусство», 1975 . – 672 с.

Махній М.М. Психологічна думка Стародавнього світу / М.М. Махній. – К.: Blox.ua, 2010. – 235 с.

Меркулов В.Л. Альбрехт Галлер / В.Л. Меркулов . – Л.: Наука, 1981. – 183 с.

Скрипченко О.В. Загальна психологія: Підручник / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, 3. В. Огороднійчук, Т. М. Лисянська. – К.: Либідь, 2005. – 464 с.

Downloads


Переглядів анотації: 369

Опубліковано

2014-03-13

Як цитувати

[1]
Y. O. Nevedomska і A. P. Mykhailovska, «ПРО ЩО РОЗПОВІСТЬ ПЕДАГОГУ КОНСТИТУЦІЯ ТІЛА СТУДЕНТА», OD, вип. 1 (5), с. 168–181, Бер 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ