Ефективність використання інформаційно-комунікаційних технологій у системах дошкільної, початкової та середньої освіти
Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні технології, ІКТ, обмін досвідом, персональний сайтАнотація
У статі порушено проблему використання ІКТ у системах дошкільної, початкової та середньої освіти. Визначено основні причини невисокої ефективності використання комп’ютерних технологій у навчанні. Запропоновано вирішення цих проблем шляхом організації обміну досвідом між педагогами через персональні Інтернет-сайти.Завантаження
Посилання
Офіційний сайт Міністерства освіти і науки України [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.mon.gov.ua/main.php?query=science/development.
Дебра Т. О. Огляд сучасних засобів інформаційно-комунікаційних технологій в управлінні середньою освітою / Т. О. Дебра. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em8/content/08dtoeso.htm.
Гуржій А. М. Засоби навчання / А. М. Гуржій, Ю. О. Жук, В. П. Волинський – К., 1997. – С. 177, 183.
Бондаревська В. М. Дитина та нові інформаційні технології: позитивні та негативні наслідки нової культури людського життя / В. М. Бондаревська // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2000. – No 1. – С. 49–52.
Легкий О. М. Організаційно-педагогічні умови вивчення предметів природничого циклу в спеціальній школі. : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук / Легкий О. М. – К., 2001. – 20 с.
Сайт «НаУ. Правові системи» [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1038.2188.0.
Додаток до Наказу МОН України No 54 від 2 лютого 2009 р. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/doc/files/news/3020/dodatok_3(1).doc.