ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФАХОВІЙ ІНШОМОВНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1.918Ключові слова:
Олександр Федорович Лазурський, персонологічні та біографічні розвідкиАнотація
В результаті аналізу наукових психолого-педагогічних джерел, з’ясовано сутність, завдання, принципи, структуру, форми та методи інтерактивного навчання у вищій школі; розкрито особливості застосування інтерактивних технологій у фаховій іншомовній підготовці майбутніх юристів до професійної взаємодії.Завантаження
Посилання
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. Навчальний посібник / К. : Академвидав, 2004.- 352 c.
Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра, спеціаліста і магістра спеціальності «Правознавство» напряму підготовки 0304 – К., 2015
Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих: навчально-методичний посібник / Сисоєва С. О.; НАПН України, Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих. – К.:ВД «ЕКМО», 2011. – 324 с.
Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод. посібник / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. За ред. О. І. Пометун. – К.: Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с.
Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: навч. посібник / Т. І. Туркот. — К.: Кондор, 2011. — 628 с.
Харламов И. Ф. Педагогика: Учеб. – 6-е изд. – Минск, 2000. – 520 с.
Hiltz S.R. Collaborative learning: The virtual classroom approach // Technological Horizons in Education (T. H. E.) Journal. – 2000. – Vol.17, №10. – P. 59-65.