ЛІНІЙНИЙ ТА ОБ’ЄМНИЙ СПОСОБИ ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Автор(и)

  • Olena L. Merzliakova Київський університет імені Бориса Грінченка

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1108120

Ключові слова:

діти дошкільного віку, шкільна зрілість, функціональна готовність, мотиваційна готовність, дрібна моторика

Анотація

Стаття знайомить з особливостями лінійного та об’ємного(візуального, графічного) способів інформаційної репрезентації. Показано переваги та недоліки кожного з означених способів викладення інформації. Автор демонструє нагальну потребу більш активного використання вчителем візуальних форм інформаційної репрезентації, що пов’язане з різким розширенням сучасного  інформаційного простору  знань. Оволодіння вчителем сучасними засобами роботи з інформаційними масивами сприяють загальному розвиткові його інформаційної грамотності. Окреслено можливості використання об’ємного способу інформаційної репрезентації в повсякденній педагогічній практиці. Візуалізація інформаційних масивів знань  сприятиме зростанню інформаційної грамотності вчителя, що є перспективним напрямом подальших розвідок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Olena L. Merzliakova, Київський університет імені Бориса Грінченка

Інститут Людини, Кафедра загальної вікової та педагогічної психології, доцент (за сумсництвом)

Посилання

Костина А. В. Какая информация вам нужна: почему знаний мало, а информации много/ Костина Анна Владимировна – [электронный ресурс]. – Режим доступа: http://sdo.elitarium.ru/kakaja_informacija_vam_nuzhna/

Дементьев И. А. Труд заглянуть в первоисточник / Илья Дементьев – [электронный ресурс]. – Режим доступа: http://gefter.ru/archive/13367

Грушевский С.П. Сгущение учебной информации в профессиональном образовании. Монография. / Грушевский С.П., Остапенко А. А. – Краснодар: Кубан. гос. ун–т, 2012. 188 с.

Арнхейм Р. В защиту визуального мышления // Рудольф Арнхейм Р. Новые очерки по психологии искусства. М.: Прометей, 1994.

Симоненко С. М. Психологія візуального мислення: Дис... д–ра психол. наук/ Симоненко Світлана Миколаївна. – Південноукраїнський держ. Педагогічний ун–т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2005. – 462 арк.

Мерзлякова Е. Л. Психологические аспекты развития информационной грамотности субъектов педагогических систем / Merzliakova E.L. // Uczen zdolnyijego edukacja. – Warszawa, 2013. – Wydawnictwo Universitas Redivivs. – С.168–174.

Шаталов В. Ф. Эксперимент продолжается. / Шаталов В. Ф. — Донецк: «Сталкер», 1998. — 396 с. [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://nsportal.ru/gp/2012/12/shatalov–vf–eksperiment–prodolzhaetsya

Downloads


Переглядів анотації: 381

Опубліковано

2016-03-11

Як цитувати

[1]
O. L. Merzliakova, «ЛІНІЙНИЙ ТА ОБ’ЄМНИЙ СПОСОБИ ПОДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ», OD, вип. 1(13), с. 108–120, Бер 2016.

Номер

Розділ

Загальний розділ