СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ СПРИЙНЯТТЯ СТУДЕНТАМИ ЦІННОСТЕЙ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Nazar M. Sliusarevskyi

DOI:

https://doi.org/10.28925/2312-5829.2016.1.17787

Анотація

Ґрунтуючись на результатах дослідження «Особливості сприйняття принципів корпоративної культури викладачами та студентами Київського університету імені Бориса Грінченка (КУБГ)» у статті показано необхідність враховувати в педагогічній комунікації життєві цінності (Ш. Шварц) студентської спільноти, що можуть як сприяти, так і перешкоджати успішному засвоєнню цінностей корпоративної культури. В результаті дослідження встановлено, що на засвоєння студентами цінностей корпоративної культури КУБГ життєві цінності доброзичливості, універсалізму та стимуляції впливають позитивно, а гедонізм негативно.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Кодекс корпоративної культури Київського університету імені Бориса Грінченка [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://kubg.edu.ua/resursi/dokumenti.html?download=20:kodeks-korporatyvnoi-kultury-kyivskoho-universytetu-imeni-borysa-hrinchenka.

Наследов А. Д. Математические методы психологического исследования. Анализ и интерпретация данных. Учебное пособие. — СПб.: Речь, 2004. — 392 с.

Украинское общество в европейском пространстве / Е. И. Головаха [и др.] ; ред. Е. Головаха, С. Макеев ; Ин-т социологии НАН Украины, Харьк. нац. ун-т им. В. Н. Каразина. - К. : Фолиант, 2007. - 273 с.

European Social Survey [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.europeansocialsurvey.org/, для доступу до інформаційних ресурсів потрібна авторизація. - Назва з екрану.

Downloads


Переглядів анотації: 310

Опубліковано

2016-03-11

Як цитувати

[1]
N. M. Sliusarevskyi, «СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ КОНТЕКСТ СПРИЙНЯТТЯ СТУДЕНТАМИ ЦІННОСТЕЙ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ УНІВЕРСИТЕТУ», OD, вип. 1(13), с. 177–187, Бер 2016.

Номер

Розділ

Загальний розділ