АНАЛІЗ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТІВ З ОСВІТИ В НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Ключові слова:
компетентність, професійна компетентність учителя, соціокультурна компетентністьАнотація
В статті проаналізовано освітні програми підготовки експертів з освіти в Німеччині, Австрії та Швейцарії, зокрема магістерські освітні програми «Розвиток школи та забезпечення якості» Вільного університету м. Берлін, «Розвиток освітнього процесу та школи» Педагогічної вищої школи м. Фрайбург, «Дослідження та розвиток школи» Тюбінгенського університету та «Розвиток школи» Педагогічних вищих шкіл м. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффгаузен, Тургау. Визначено передумови навчання за вищезазначеними програмами, обсяг навчального часу та основні аспекти підготовки експертів з в галузі освіти.
Завантаження
Посилання
Master Schulentwicklung; Studieninformation für den 5. Kurs (2014-2016) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.master-schulentwicklung.com
Офіційний сайт Вільного університету м. Берлін [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. fu-berlin.de
Офіційний сайт Педагогічної вищої школи м. Вейнгартен [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. ph-weingarten.de
Офіційний сайт Педагогічної вищої школи м. Санкт-Галлен [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. phsg.ch
Офіційний сайт Педагогічної вищої школи м. Тургау [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. phtg.ch
Офіційний сайт Педагогічної вищої школи м. Шаффгаузен [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. phsh.ch
Офіційний сайт Педагогічної вищої школи м. Форарльберг [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. ph-vorarlberg.de
Офіційний сайт Педагогічної вищої школи м. Фрайбург [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. ph-freiburg.de
Офіційний сайт Тюбінгенського університету [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www. uni-tuebingen.de
Studienordnung für den weiterbildenden Masterstudiengang Schulentwicklung und Qualitätssicherung des Fachbereichs Erziehungswissenschaft und Psychologie der Freien Universität Berlin. – Amtsblatt der Freien Universität Berlin. – № 40. – 2013. – S. 878-894.