ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я У ВИХОВАНЦІВ ЦЕНТРІВ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Ключові слова:
моделювання, профільна школа, соціокультурний підхід, середовищний підхід, особистісно орієнтований підхід, принципи моделювання, соціально-педагогічні умови, етапи моделюванняАнотація
У статті здійснено теоретичний аналіз поняття «здоров’я», «ставлення», «відповідальне ставлення», «формування», «здоровий спосіб життя»; представлено особливості формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців центрів соціально-психологічної реабілітації. Проаналізовано діяльність центрів соціально-психологічної реабілітації в Україні щодо забезпечення формування відповідального ставлення до здоров’я у вихованців віком від 6 до 15 років.Завантаження
Посилання
Амонашвили Ш. А. Размышления о гуманной педагогике / Шалва Амонашвили. ‒ М., 1996. ‒ 345 с.
Всемирная энциклопедия: Философия / [глав. науч. ред. и сост. А. А. Грицанов]. – М. – Минск, 2001. – 1320 с.
Єжова О.О. Формування ціннісного ставлення до здоров’я у юних хортингістів / О.О. Єжова // Хортинг у фізично-духовному розвитку особистості : збірник наукових праць. – К., 2014. – № 1. – С. 10 – 20.
Моніторинг і оцінка діяльності з формування здорового способу життя / [О. М. Балакірєва, О. О. Яременко, Р. Я. Левін та ін.]. – К. : Укр. ін-т соц. досліджень, 2005. – 152 с. (Формув. здорового способу життя молоді).
Оржеховська В. Педагогіка здорового способу життя / В. Оржеховська // Шлях освіти. – 2004. – № 7. – С. 11–12.
Сущенко Л. П. Соціальні технології культивування здорового способу життя людини / Л. П. Сущенко. – Запоріжжя : ЗДУ, 1999. – 308 с.
Сухомлинский В. А. Избранные педагогические сочинения, 1980, т. 2, с. 149.
Федорченко Т. Є. Соціально-педагогічні засади профілактики девіантної поведінки школярів в умовах соціокультурного середовища [Текст] : монографія / Т. Є. Федорченко ; Ін-т пробл. виховання Акад. пед. наук України,. - Черкаси : Чабаненко, 2009. - 357 с.