ДІАЛОГІЧНІ ФОРМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У РОЗВИТКУ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРСАНТІВ

Анотація

У статті розглянуто провідні шляхи оптимізації навчального процесу у вищих навчальних закладах системи МВС України. Запропоновані шляхи застосування в практиці правоохоронної освіти методів і засобів учбової діяльності курсантів за допомогою новітніх дидактичних форм і методів. Наведено аналіз сучасної практики застосування інноваційних форм професійної освіти у вищих навчальних закладах МВС України.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Божович Л.И. Проблема развития мотивационной сферы ребенка // Изучение мотивации поведения детей и подростков. – М., 1972. – С. 41-42.

Зимняя И.А. Педагогическая психология. – Ростов н/Д.: Изд-во Феникс, 1997. – 480 с.

Маслоу А. Мотивация и личность. – Спб.: Евразия, 1999. – 479с.

Маслоу А. Новые рубежи человеческой природы: Пер. с англ. / Под общ. ред. Г.А. Балла и др. – М.: Смысл, 1999. – 425с.

Downloads


Переглядів анотації: 221

Опубліковано

2015-10-13

Як цитувати

[1]
«ДІАЛОГІЧНІ ФОРМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У РОЗВИТКУ МОТИВІВ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КУРСАНТІВ», OD, вип. 4(12), с. 119–128, Жов 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ