ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ГРАМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ УЧНЯМИ 8―9 КЛАСІВ

Автор(и)

  • Natalia M. Dyka Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

іноземна мова, інформаційно-комунікаційні технології, профільне навчання старшокласників

Анотація

У статті висвітлено особливості засвоєння граматичних понять учнями 8―9 класів загальноосвітніх навчальних закладів. На часі є створення нових підходів до вивчення граматичних понять в учнів загальноосвітніх навчальних закладів у процесі вивчення граматики. Ефективна організація навчання синтаксису у сучасній школі зумовлена врахуванням особливостей типології, структури, планування, підготовки, побудови та організації сучасного уроку української мови, а також тенденції його розвитку.  Виокремлено та обґрунтовано етапи процесу засвоєння граматичних понять у сучасній лінгводидактиці. Репрезентовано систему вправ, спрямовану на засвоєння граматичних понять учнями основної школи під час вивчення синтаксису.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Voishvillo, E. K (1989) Сoncept As a form of thinking: logical and hnoseolohycheskyy analysis / E. K. Voishvyllo. ― M.: Yzd-vo MHU, 1989. ― 239 s. E.K. Voishvillo. ― M.: MGU. ― 239 p. (in Russian)

Gorpinich, V. O. (2004) Morphology Ukrainian language: Textbook for university students / V. O Gorpinich. ― K .: EC «Academy». ― 336 p. (in Ukrainian)

Dyka, N. M. (2014) Formation of linguistic concepts in students of secondary schools in the study of morphology (nominal parts of speech) / N. M. Dyka // Ukrainian language and literature in schools in Ukraine. ― №10. ― P. 20―25. (in Ukrainian).

Dyka, N. M., Ogar Y. V. (2014) Learning linguistic concepts students of secondary schools in the study of syntax / N. M. Dyka, Ogar Y. V. // A young scientist. ― №9. ― P. 111―114. (in Ukrainian).

Lvov, M. R. (1988) Dictionary on methods of russian language: textbook for the studio. ped. in-tov / M.R. Lvov. ― M.: Education, ― 240 p. (in Russian)

National Strategy for the Development of Education in Ukraine in 2012―2021 [electronic resource]. ― Access: (http://www.mon.gov.ua/ua/often-requested/state-standards/) (in Ukrainian).

Omelchuk, S. A. (2014) Training morphology ukrainian language on the basis of research approach: theory and practice: [monograph] / S. A. Omelchuk. ― K: Genesis, ― 368 p. (in Ukrainian).

Tsoufal, L.S. (2012) Linguistic Principles morphology studies in secondary school / L.S. Tsoufal // Philological studio. Scientific Bulletin KNU: Coll. Science. jobs / Pod Society. Ed. J. B. Koloyiz. ― Krivoy Rog,. ― Vol. 7, p. 2. ― P. 315―322. (in Ukrainian).

Downloads


Переглядів анотації: 259

Опубліковано

2015-06-25

Як цитувати

[1]
N. M. Dyka, «ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ ГРАМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ УЧНЯМИ 8―9 КЛАСІВ», OD, вип. 3(11), с. 90–101, Чер 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ