РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Yevhen O. Plotnikov Ніжинський державний університет ім. М. Гоголя, кафедра прикладної лінгвістики

Ключові слова:

методична компетентність, хорове диригування, суміжні музичні дисципліни, міждисциплінарні зв'язки, класифікація, джерело міждисциплінарної інформації, комплексна система

Анотація

В статті проаналізовано архітектуру і ключові структурні компоненти дистанційного курсу навчання іноземних мов на прикладі курсу для підготовки учнів до складання тестів зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови, розробленого та реалізованого у Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя. Окреслено особливості та переваги модульної побудови дистанційного навчального середовища. Розглянуто основні рівні організації елементів дистанційних курсів, їх ієрархію та взаємодію. Особлива увага приділяється реалізації таких характеристик електронного навчального середовища, як інтерактивність та зворотний зв'язок.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Ніколаєва С. Ю. Основи сучасної методики викладання іноземних мов (схеми і таблиці): Навчальний посібник / С. Ю. Ніколаєва. – К.: Ленвіт, 2008. – С. 245.

Boyle T. The design of learning objects for pedagogical impact / T. Boyle // Handbook of research on learning design and learning objects : issues, applications and technologies [edited by Lori Lockyer et al.]. – Hershey, PA; London : ISR, 2009. – P. 391–407.

Davies G. Introduction to multimedia CALL. Module 2.2 [Електронний ресурс] / Graham Davies // Information and communications technology for language teachers (ICT4LT) [edited by Davies G.] – Slough : Thames Valley University, 2012. – Режим доступу : http://www.ict4lt.org/en/en_mod2-2.htm

Mason R. Elearning : the key concepts / R. Mason, F. Rennie. – London; New York : Routledge, 2006. – P. 71–73.

Olgren C. H. Developing and using learning objects : implications for course content strategies / Ch. H. Olgren, P. Ploetz // Learning objects for instruction : design and evaluation [edited by Pamela Taylor Northrup]. – Hershey, PA; London : ISP, 2007. – P. 174–194.

Vorobel O. Language teaching at a distance: an overview of research [Електронний ресурс] / O. Vorobel, D. Kim // CALICO Journal. –2012. – Vol. 29, No. 3. – P. 548–562. – Режим доступу : http://www.equinoxpub.com/journals/index.php/CALICO/article/view/23725/19730

Downloads


Переглядів анотації: 431

Опубліковано

2015-06-25

Як цитувати

[1]
Y. O. Plotnikov, «РОЗРОБКА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ», OD, вип. 3(11), с. 228–237, Чер 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ