РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Irina V. Lyashenko Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ

Анотація

У статті розглядаються механізми розвитку мотивації студентів дистанційної освіти у вищій школі, проаналізовані дослідження сучасних вітчизняних і зарубіжних вчених цього питання, висвітлені основні практичні рекомендації для підвищення мотивації у дистанційному навчанні.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Irina V. Lyashenko, Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ

доцент кафедри гуманітарних дисциплін

Посилання

Мусієнко О.Л., Зелінська О.В. Дистанційне навчання у вищій школі: моделі і технології// Наука в інформаційному просторі: матеріали VІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 верес. 2011 р. : В 7 т. – Д. : Біла К.О., 2011. – С. 66 – 72.

України З. Про вищу освіту” від 01.07. 2014, № 1556-VII [Електронний ресурс] //Режим доступу: http://vnz. org. ua/zakonodavstvo/111-zakon-ukrayiny-pro-vyschu-osvitu.

Abdullah M. M. B. et al. Motivating factors associated with adult participation in distance learning program //International Education Studies. – 2009. – Т. 1. – №. 4. – С. p104.

Chamot A. U., O'Malley J. M. The CALLA handbook: Implementing the cognitive academic language learning approach. – Reading, MA : Addison-Wesley Publishing Company, 1994.

Dennen V. P., Bonk C. J. We’ll Leave the Light on for You: Keeping Learners //Flexible learning in an information society. – 2007. – С. 64.

Hurd S., Beaven T., Ortega A. Developing autonomy in a distance language learning context: issues and dilemmas for course writers //System. – 2001. – Т. 29. – №. 3. – С. 341-355.

Ley K. Motivating the distant learner to be a self-directed learner //20th Annual Conference on Distance Learning and Teaching. – 2004.

Martens R. L., Gulikers J., Bastiaens T. The impact of intrinsic motivation on e‐learning in authentic computer tasks //Journal of computer assisted learning. – 2004. – Т. 20. – №. 5. – С. 368-376.

Palloff R. M., Pratt K. Building learning communities in cyberspace. – San Francisco: Jossey-Bass, 1999. – Т. 12.

Ryan R. M., Deci E. L. Intrinsic and extrinsic motivations: Classic definitions and new directions //Contemporary educational psychology. – 2000. – Т. 25. – №. 1. – С. 54-67.

Schopieray S. Motivation to Learn in Adult Computer-Based Distance Education: A Review of Literature.

Zimmerman B. J., Schunk D. H. An Essential Dimension of Self-Regulated Learning //Motivation and self-regulated learning: Theory, research, and applications. – 2008. – С. 1.

Downloads


Переглядів анотації: 476

Опубліковано

2015-02-19

Як цитувати

[1]
I. V. Lyashenko, «РОЗВИТОК МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ», OD, вип. 1 (9), с. 150–157, Лют 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ