ЯК ВИЗНАЧИТИ ПЕДАГОГУ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ СТУДЕНТА?

Автор(и)

  • Yevgeniya A. Nevedomska Київський університет імені Бориса Грінченка
  • Anna P. Мihajlovska Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

національна свідомість, патріотизм, ментальність

Анотація

У статті розкрито поняття асиметрії головного мозку людини, встановлено мету та завдання експериментального дослідження, розкрито методику проведення експерименту. Дослідження довело, що функціональна асиметрія головного мозку має вплив на темперамент та процеси пам’яті студента. У результаті проведеного дослідження виявлено певні закономірності між коефіцієнтом асиметрії головного мозку студентів та їхніми особливостями темпераменту й процесів пам’яті. Ці дані стануть у нагоді педагогам під час навчально-виховного процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Yevgeniya A. Nevedomska, Київський університет імені Бориса Грінченка

доцент, канд. пед. наук, доцент кафедри анатомії і фізіології людини

Anna P. Мihajlovska, Київський університет імені Бориса Грінченка

студентка

Посилання

Доброхотова Т.А., Брагина Н.Н. Левши. – М.: Книга, 1994. – 323 с.

Психофизиология: Учебник для вузов / Под ред. Ю.И. Александрова. – СПб.: Питер, 2006. – 464 с.

Сперри Р.У. Перспективы менталистской революции. Возникновение нового научного мировоззрения // Мозг и разум. – М.: Наука, 1994. – 269 с.

Спрингер С., Дейч Г. Левый мозг, правый мозг. – М.: Мир, 1981. – 368 с.

Чуприков А.П., Волков Е.А. Мир леворуких. – К.: "Инст-т нейропсихиатрии А.Чуприкова", 2005. – 88 с.

Downloads


Переглядів анотації: 336

Опубліковано

2015-02-19

Як цитувати

[1]
Y. A. Nevedomska і Мihajlovska A. P., «ЯК ВИЗНАЧИТИ ПЕДАГОГУ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ СТУДЕНТА?», OD, вип. 1 (9), с. 158–166, Лют 2015.

Номер

Розділ

Загальний розділ