РОЗВИТОК ЗМІСТУ ТА СТРУКТУРИ КРАЄЗНАЧОЇ ОСВІТИ В ОСНОВНІЙ ТА СТАРШІЙ ШКОЛІ УКРАЇНИ (1991-2010 рр.)
Ключові слова:
професійні уміння, діагностичні уміння, соціальний педагог, професійна підготовка, критеріїАнотація
У статті на основі аналізу шкільних навчальних програм охарактеризовано зміни у змісті та структурі краєзнавчої освіти в основній та старшій школі України у період з 1991 по 2010 рр. Встановлено, що до 2005 р. краєзнавча освіта розвивалася достатньо динамічно. Вона стає важливим складовим компонентом Державних стандартів. Проте, вже на кінець першого десятиліття ХХІ ст. у програмах предметів інваріативної частини навчального плану спостерігається процес згортання краєзнавчої освіти.Завантаження
Посилання
Історія України. Всесвітня історія: 5-12 класи: Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. – К. – Ірпінь: Перун, 2005. – 141 с.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К.: Ірпінь, 2005. – 85 с.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин. Українська література. 5-12 класи. – К.: Видавничий дім «Букрек», 2005. – 126 с.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 6-11 класи. – К.: Шкільний світ, 2001. – 143 с.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. 5-11 класи. – К.: Шкільний світ, 2001. – 221 с.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Географія. Економіка. 6-11 класи. – К.: Ірпінь, 2005. – 90 с.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською і російською мовами навчання. Українська література. 5-11 класи. – К.: Шкільний світ, 2001. – 159 с.
Програми середньої загальноосвітньої школи. Українська література для шкіл з українською і російською мовами навчання. 5-11 класи. – К.: Освіта, 1995. – 320 с.
Программы средней общеобразовательной школы. Биология. 6-11 классы. – К.: Освіта, 1992. – 39 с.