МОРАЛЬНА САМОСВІДОМІСТЬ СТАРШОКЛАСНИКА (ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ)
Ключові слова:
патріотизм, національне виховання, духовністьАнотація
У статті розкривається зміст поняття «моральна самосвідомість особистості». Окреслюються вікові особливості учнів старшого шкільного віку в контексті формування у них моральної самосвідомості. Характеризуються особливості підготовки вчителя до формування моральної самосвідомості старшокласника.Завантаження
Посилання
Ананьев Б.Г. О проблемах современного человекознания / Б.Г. Ананьев. – СПб.: Питер, 2001. – 272 с.
Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання. /І.Д. Бех. - Наук.-метод. посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 204 с.
Малахов В.А., Етика: курс лекцій: [навчальний посібник]/ В.А. Малахов. – 4-те вид. – К.: Либідь, 2002. – 384 с..
Пиаже Ж. Моральное суждение у ребенка / Ж. Пиаже. – Изд-во «Академический проект», 2006. – 479 с.
Прутченко А.С. Школа жизни: Методические разработки социально-психологических тренингов /А.С. Прутченко. – 2-е изд. перераб. и дополн. – М.: МООД и М.: «Новая цивилизация», Педагогическое общество России. – 2000. – 192 с.
Психологія особистості: Словник-довідник / За ред. П.П. Горностая, Т.М. Титаренко. – К.: Рута, 2001. – 320 с.
Щуркова Н.Е. Практикум по педагогической технологии /Н.Е. Щуркова. – М.: Пед. общество России, 1988. – 197 с.
Kohlberg L. Moral stages and moralization. - /L. Kohlberg. - New York: Winston, 1975. - 125 p.