АНАЛІЗ НАУКОВИХ ПІДХОДІВ ДО КЛАСИФІКАЦІЇ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ
Ключові слова:
портфоліо, веб-портфоліо, сервіси Веб 2.0, карти знань, вікі-технологія, соціальні мережіАнотація
У статті розглянуто підходи до тлумачення поняття «ключова компетентність» в науково-педагогічній літературі; зроблено аналіз існуючих способів виділення базового набору ключових компетентностей; представлено різні класифікації ключових компетентностей.Завантаження
Посилання
Байденко В.И. Выявление состава компетенций выпускников как необходимый етап проэктирования ГОС ВПО нового поколения: Методическое пособие / В.И. Байденко. − М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2006. − 72с.
Вербицкий А.А. Личностный и компетентностный подходы в образовании: проблемы интеграции / А.А. Вербицкий, О.Г. Ларионова. − М.: Логос, 2009. − 336 с.
Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа комптентностного подхода в образовании. Авторская версия. / И.А. Зимняя. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – 42 с.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / Під заг. ред. О.В.Овчарук. – К.: “К.І.С.”, 2004. –112 с.
Овчарук О.В. Компетентнісний підхід в освіті: Загальноєвропейські підходи [Електронний ресурс] / О.В. Овчарук // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2009. – №5 (13). Режим доступу: http://www.ime.edu-ua.net/em.html
Приходько В.М. Моніторинг якості освітньої діяльності загальноосвітнього навчального закладу: педагогічні основи й управлінський аспект: монографія/ В.М. Приходько. – Запоріжжя, 2011. – 460 с.
Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К.: К.І.С., 2003. – 296 с.