ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ EXELEARNING ДЛЯ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ

Автор(и)

  • Ivan S. Stepura Київський університет імені Бориса Грінченка

Ключові слова:

готовність майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності, теоретико-методологічна основа, змістово-технологічне забезпечення, зміст підготовки до самоосвітньої діяльності, форми і методи підготовки до самоосвітньої діяльності

Анотація

Веб-технології є ефективним освітнім інструментом, оскільки дають змогу не лише представляти навчальний матеріал у зручному вигляді, а й забезпечують можливість прямої взаємодії між учнем і викладачем. Робота присвячена огляду безкоштовного XHTML-редактора для розробки електронних навчальних матеріалів «eXeLearning». У дослідженні викладено основні властивості та функціонал даної системи, описано досвід її використання та зроблено висновки щодо доцільності застосування програми в сучасних умовах вітчизняної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ivan S. Stepura, Київський університет імені Бориса Грінченка

Методист НДЛ інформатизації освіти

Посилання

Вембер В.П. Навчально-методичні вимоги до електронного підручника [Електронний ресурс] / В.П. Вембер // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова Серія № 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. наук. праць / Редкол. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова. – № 4 (11). – 2006. – С. 50-56. — Режим доступу : http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/865.

Каменева Т.Н. Разработка электронного учебника как компонента информационного образовательного пространства // Образовательные технологии и общество. – 2012. – Том 15. – №3. – С. 464-478 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.irtc.org.ua/dep105/publ/Kam_Kazan-2012/Kam_Kazan-2012-intro.htm.

Кононец Н.В. Аспекти педагогічної майстерності викладача: розробка електронних підручників [Електронний ресурс] / Н.В. Кононец // Витоки педагогічної майстерності: Наукове видання / Редкол. – Полтава: ПНПУ. – № 6. – 2009. – С. 202-210. — Режим доступу : http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/194.

Argyro E. Kallivretaki, Charilaos N. Papaevangelou, Elias I. Chrysocheris. (2010). eXe (e-learning HTML editor) a Powerful Cognitive Tool for Teaching and Learning. M. Kalogiannakis, D. Stavrou & P. Michaelidis (Eds.) Proceedings of the 7th International Conference on Hands-on Science. 25-31 July 2010, Rethymno-Crete. Page 153-158 [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.clab.edc.uoc.gr/hsci2010/Pdfs/153.pdf.

Eunice M. Mussoi, Maria L. P. Flores, Ana M. Bulegon, Liane M. R. Tarouco. GeoGebra and eXe Learning: applicability in the teaching of Physics and Mathematic [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://www.iiisci.org/journal/sci/Abstract.asp?var=&id=OL886GV.

Электронный учебник [online]. — Available from : http://www2net.spbstu.ru/CD_ED/method_rec/ch3_2.html.

eXeLearning.net [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://exelearning.net/?lang=en.

The eLearning XHTML editor [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://wikieducator.org/Online_manual.

Робота в програмі "еxe". Освітні веб-ресурси [Електронний ресурс]. — Режим доступу : http://galanet.at.ua/publ/6.

Downloads


Переглядів анотації: 357

Опубліковано

2014-11-20

Як цитувати

[1]
I. S. Stepura, «ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМНОГО ЗАСОБУ EXELEARNING ДЛЯ РОЗРОБКИ ЕЛЕКТРОННИХ ПІДРУЧНИКІВ», OD, вип. 4 (8), с. 231–236, Лис 2014.

Номер

Розділ

Загальний розділ