ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПІДХОДУ
Ключові слова:
Державний науково-методологічний комітет, дидактичні засоби навчання української мови, навчання української мови, Народний комісаріат освіти, підручникотворення у 1920-1941 рр., початкова школа України.Анотація
Оцінювання навчальних досягнень студентів ВНЗ на основі компетентністного підходу є актуальним питанням педагогіки, психології і методики та потребує проведення досліджень різних підходів та пошуку ефективних методів проведення такого оцінювання. В роботі пропонується математична модель та метод оцінювання рівня сформованості компетенцій у студентів ВНЗ на основі апарату нечіткої логіки, доведено доцільність її використання, описано особливості проведення аналізу та обробки даних, визначено подальші напрями дослідження цього питання.
Завантаження
Посилання
Проектирование компетентностно-ориентированных основных образовательных программ, реализующих федеральне государственные образовательные стандарты высшего профессионального образования: методические рекомендации для организаторов проектных работ и профессорско-преподавательских коллективов вузов / Авт. Сост. И.В. Осипова, О.В.Тарасюк. – Екатеренбург: РГППУ, 2009. - 100 с.
Звонников В.И., Челышкова М.Б. Оценка качества результатов обучения при аттестации (компетентностный подход): учеб. пособие. – Изд. 2-е, перераб и доп. – М.: 2012. – 280 с.
Хуторской А.В. Ключевые компетенции и образовательные стандарты // Интернет-
журнал «Эйдос». – 2002. – 23 апреля. http://www.eidos.ru/journal/2002/0423.htm
Беспалько В.П., Татур Ю.Г. Системно методическое обеспечение учебно-воспитательного процесса подготовки специалиста. - М.: Высшая школа, 1989. - 149 с.
Симонов В.П. Педагогический менеджмент: 50 НОУ-ХАУ в области управления образовательным процессом. Учебное пособие. 2-ое изд. испр. и доп. - М., 1997. - 264 с.
Салов В.О. Засоби діагностики як складова стандартів вищої освіти / В.О. Салов, Т.О. Письменкова // Економіки та управління: науковий вісник НГУ, 2011. - № 3. – С. 132-137.
Щебетенко А. И. Психологические тесты для лидера коллектива [Текст] / А. И. Щебетенко. — М.: Сфера, 2005. — 160 с.
Михеев В. И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике [Текст] / В. И. Михеев. — Изд. 4-е, доп. — М.: КРАСАНД, 2010. — 224 с.
Блюмин С.Л., Шуйкова И.А., Сараев П.В., Черпаков И.В. Нечёткая логика: алгебраические основы и приложения: Монография – Липецк: ЛЭГИ, 2002. – 111с.
Заде, Л. Понятие лингвистической переменной и ее применение к принятию приближенных решений [Текст] / Л. Заде. – М.: Мир, 1976. – 163с.