СФОРМОВАНІСТЬ КОГНІТИВНОГО КОМПОНЕНТУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО МОНІТОРИНГУ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ
Ключові слова:
експерт, експерт в галузі освіти, експертиза, експертиза освітиАнотація
У статті зазначено компоненти та рівні готовності майбутніх вчителів інформатики до моніторингу навчальних досягнень учнів. Крім того, було охарактеризовано організаційно-педагогічні та педагогічні умови ефективного формування даної готовності. Описано зміст експериментального дослідження формування когнітивного компоненту готовності до здійснення моніторингової діяльності майбутніми вчителями інформатики у профільній школі та представлено отримані результати. У заключній частині зазначено напрями, що потребують подальшого дослідження.Завантаження
Посилання
Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / Уклад. і гол. ред. В.Т. Бусел. – К.; Ірпінь: ВТФ «Перун», 2005. – 1728 с.
Гладких В.Г., Емец М.С. Формирование профессионально педагогической готовности бакалавра технологического образования как научная проблема // Вестник Оренбургского государственного университета. – 2011. – №2 (121). – С. 133-139
Гласс Дж., Стэнли Дж. Статистические методы в педагогике и психологии. – М.: Прогресс, 1976. – 494 с.
Дурай-Новаковская М. Основы и закономерности процесса формирования профессиональной готовности к педагогической деятельности. Автореферат дисс. … докт. пед. наук. М., 1983. – 41 с.