ПОГЛЯДИ Х. ШРАДЕР-БРЕЙМАН НА ОСВІТУ ВИХОВАТЕЛЬОК ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НІМЕЧЧИНІ (ХІХ СТ.)
Анотація
У статті проаналізовано підходи до вирішення проблеми професійної підготовки виховательки дошкільного навчального закладу у Німеччині у ХІХ столітті. Розглянута концепція освіти Х. Шрадер-Брейман; визначено основні засади підготовки майбутніх виховательок дошкільних навчальних закладів до професійної діяльності; розкрито вимоги щодо професійної компетентності виховательок дошкільних навчальних закладів; охарактеризовано вплив професійної діяльності Х. Шрадер-Брейман на сферу виховання дітей дошкільного віку та на характер освіти виховательок у Німеччині.
Завантаження
Посилання
Barow-Bernstorff, E. / Güntler, K.-H. /Krecker, M. / Schuffenhauser, H.: Beiträge zur Geschichte der Vorschulerziehung, 4. Aufl., Berlin 1974, S. 219-222.
Hoffmann, E.: Vorschulerziehung in Deutschland. Historische Entwicklung im Abrib, Witten, 1971, S. 39-45.
Keine, M.: Das Kind im Kindergarten,Freiburg, 1964, S. 167.
Krecker, M.: Quellen zur Geschichte der Vorschulerziehung, Berlin (DDR), 1979, S. 189.
Metzinger, А.: Zur Geschichte der Erzieherausbildung: Quellen-Konzeptionen-Impulse-Innovationen / Adalbert Metzinger. – Frankfurt am Main; Berlin; New York; Paris; Wien: Lang, 1993, S. 61-85.