Професійна підготовка педагога дошкільної освіти до індивідуальної роботи з дітьми
Ключові слова:
індивідуальний підхід, індивідуалізація навчання, розвиток особистості дитиниАнотація
У дослідженнях відомих психологів, педагогів минулого і сучасності підкреслюється важливість індивідуального підходу в роботі з дітьми дошкільного віку. Для успішної реалізації індивідуального підходу в роботі з дітьми, вихователям слід оволодіти відповідними знаннями і вміннями.Завантаження
Посилання
Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» / Міністерство освіти і науки України, Акад. пед. наук України ; [наук. ред. та упоряд. О. Л. Кононко]. − К. : Світич, 2008. – 430 с.
Індивідуалізація виховання в дитячому садку: методичні рекомендації / [С. Є. Кулачківська, Г. В. Гуменюк, О. О. Вовчик-Блакитна, С. О. Ладивір, І. І. Карабаєва, Т. О. Піроженко, О.В. Писарєва, К. В. Карасьова, Л. І. Соловйова] – К. : Міленіум, 2005. – 126 с.
Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: наук.-метод. посіб. / наук. ред. О. Л. Кононко. − К. : Ред. журн. «Дошкільне виховання», 2003. − 243 с.
Кузьменко В. Індивідуалізація виховання й навчання в дошкільних закладах [методичні рекомендації для дошкільних працівників] / Віра Кузьменко. − К. : КМІУВ імені Б. Грінченка, 2002. − 44 с.
Кулачківська С. Є. – дошкільник (вікові та індивідуальні аспекти психічного розвитку) / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір. – К. : Нора-прінт, 1996. – 108 с.
Литвин Л. Увага до особистості дитини / Л. Литвин // Дошкільне виховання. − 2001. − No 5. − С. 18-19.