ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ МАТЕМАТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ
Ключові слова:
державна підтримка, соціально-педагогічна підтримка, психологічна підтримка, ціннісна підтримкаАнотація
У статті аналізуються поняття сутності математичного мислення як психічного процесу, висвітлено взаємозв'язок між навчанням студентів математиці та розвитком мислення; з'ясовуються фактори, що впливають на пошук умов ефективного розвитку математичного мислення студентів; розглядаються організаційні форми , методи і прийоми навчання, які мають інноваційний характер.Завантаження
Посилання
Каплунович И.Я. Психологические закономерности генезиса математического мышления // Математика в вузе и школе: обучение и развитие: Тезисы 16 Всероссийского
семинара преподавателей математики и методики ее преподавания. Новгород, 2007.
Костенко И.П. Кризис отечественного образования// Педагогика, Москва, №7 2012. – ст.41-49.
Максименко С.Д. Загальна психологія. Підручник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Вінниця: Нова Книга, 2004. – 704 с.
Освітні технології. / За ред. О.М.Пєхоти. – К.: АСК – 2004. – с. 256.
Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод, посіб. / О. І. Пометун. - К. : АСК, 2006.-с. 192.
Руденко Н.М. Інтерактивність як спосіб ефективної взаємодії і навчання студентів// Науково-матодичний журнал «Нова педагогічна думка», №1, 2014.- ст. 25-29.
Сисоєва С.О. Інтерактивні технології навчання дорослих: навчально-методичний посібник.- К., 2011.- 320 с.
Химинець В.В. Інноваційна освітня діяльність / В. В. Химинець. – Ужгород : Інформ.-видав. центр ЗІППО, 2007. – 364 с.
Хинчин А. Я. Педагогические статьи. - М.: АПН РСФСР, 1963. - 128 с.
Хоружа Л.Л. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси// Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства: матер. Міжнарод. наук.-практ. конф., 13 грудня 2012 р. - К. Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012.- ст. 15-19.