Специфіка підготовки інтелектуальної еліти у Республіці Сингапур
DOI:
https://doi.org/10.28925/2312-5829.2023.412Ключові слова:
освітня політика, Республіка Сингапур, інтелектуальна еліта, становлення еліти, виховання еліти, меритократіяАнотація
У статті проаналізовано основні напрямки освітньої політики Сингапуру від початкової до вищої освіти. Представлено особливості підготовки й виховання інтелектуальної еліти країни. У статті висвітлено моделі навчання й виховання у Сингапурі на різних етапах освітнього шляху та їх роль у формуванні нового конкурентоспроможного покоління. Описано основні риси поточної системи: освітня система, яка пропонує різні типи шкіл і програм; навчальний план, який сприяє індивідуальному та міждисциплінарному навчанню; зміна ролі вчителів від просто трансляторів знань та інформації до менторів, які сприяють навчанню студентів через творчу та орієнтовану на студента діяльність. Описано основні критерії успішності сингапурської освітньої системи, а саме: високі освітні стандарти, розвиток і підтримка учнів та студентів на всіх етапах навчання, підготовка професіональних фахівців, меритократія. Підкреслено, що педагогічна освіта в Сингапурі розглядається як необхідна складова національної політика та інвестиція в майбутнє.
У дослідженні визначено основні цілі сингапурської освітньої політики, включаючи підвищення рівня освіти нації, підготовки спроможного прошарку інтелектуальної еліти, створення сприятливого середовища для розвитку обдарованих студентів, та підтримку науково-дослідницької та інноваційної діяльності.
Методологія дослідження базувалася зборі інформації, аналізі документів, статистичних даних і спостереженнях у сфері освіти в Сингапурі, для докладного розгляду особливостей освітньої системи країни. Застосовувались методи узагальнення, індукції та дедукції, абстрагування, пошуку та порівняння.
Результати дослідження підтвердили успішність сингапурської освітньої системи в досягненні високих стандартів навчання та підготовці кваліфікованих фахівців, успішної інтелектуальної еліти. Система активно сприяє розвитку інтелектуальної еліти та забезпечує підтримку обдарованих студентів.
На підставі цих результатів можна зробити висновок, що сингапурська освітня система служить прикладом ефективної моделі навчання та виховання, яка сприяє формуванню конкурентоспроможного покоління та розвитку країни. Дослідження вказує на важливість підтримки високих освітніх стандартів, важливості комплексності у освітніх реформах і інноваціях в освіті для досягнення успіху у сучасному світі.
Завантаження
Посилання
Bilenka, H., & Puio, O. (2019). Formuvannia tsinnisnykh oriientyryv ditey doshkilnoho viku: Sihhapur — Ukraina, porivnyalnyy aspekt [Formation of value orientations in preschool children: Singapore—Ukraine, a comparative aspect]. Scientific Notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatiuk. Series: Pedagogy, 2, 6-14 (ukr).
Bilozerova, Y. (2021). Rol intelektualnoyi elity v modernizatsii ukrayinskoho suspilstva [The role of the intellectual elite in the modernization of Ukrainian society]. Political Life, 10-14 (ukr).
Zinchenko, V., Bryzhnik, V., Gorbunova, L., Kurbatov, S., Melkov, Y., & Shipko, O. (2019). Analiz providnoho vitchyznyanoho ta zarubizhnoho dosvidu shchodo stratehiy vyshchoyi osvity v umovakh internatsionalizatsiyi dlya stiykoho rozvytku suspilstva [Analysis of leading domestic and foreign experience regarding higher education strategies in the conditions of internationalization for sustainable societal development]. Kyiv: Institute of Higher Education of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine (ukr).
Lutfullin, V., Matyash, L., & Lutfullin, M. (2021). Perspektyvy zaprovadzhennia dosvidu osvitnikh reform Sihhapuru v konteksti rozvytku matematychnoyi osvity v Ukraini [Prospects for implementing the experience of educational reforms in Singapore in the context of the development of mathematical education in Ukraine]. InterConf, 71, 110-122 (ukr).
Sitkar, V., & Sitkar, S. (2022). Osoblyvosti rozvytku pedahohiv, hromadyan ta systemy osvity Sihhapuru yak zrazkovoyi u sviti [Features of the development of educators, citizens, and the education system in Singapore as a global example]. Current Problems of the Education System: General Secondary Education Institution – Pre-University Training – Higher Educational Institution: Collection of Scientific Works, 734–741 (ukr).
Sotska, M. (2019). Osoblyvosti profesiynoyi pidhotovky vchyteliv: dosvid Sihhapuru [Features of professional training of teachers: the experience of Singapore]. Aesthetics and Ethics of Pedagogical Action, 20, 38-45 (ukr).
Chykharyna, K. (2021). Osoblyvosti osvitnoho protsesu v Sihhapuri [Features of the educational process in Singapore]. Spiritual and Intellectual Education and Training of Youth in the XXI Century: International Periodical Collection of Scientific Works, 3, 390–392 (ukr).
Yankovych, O. (2019). Rozvytok profesiynoyi maisternosti vchyteliv u Sihhapuri [Development of professional mastery of teachers in Singapore]. In Development of the Professional Mastery of the Teacher in the Conditions of the New Socio-Cultural Reality: Collection of Materials of the II International Scientific and Practical Conference (Ternopil, Ukraine, April 11-12, 2019), Part II, 307-310 (ukr).
Yankovych, O. (2019). Shkilnytstvo Sihhapuru kriz pryzmoo reformuvannia osvitnoyi haluzi Ukrainy [Schooling in Singapore through the prism of the reform of the educational sector in Ukraine]. Scientific Notes of Ternopil National Pedagogical University named after Volodymyr Hnatiuk, 1, 29-36 (ukr).
Cheng, K. (2017). Advancing 21st century competencies in East Asian education systems. Center for Global Education, Asia Society, 26.
Chykharyna, K. (2022). Development of education in Singapore. World of Scientific Research: Collection of Scientific Publications from International Multidisciplinary Scientific Internet Conference, Ternopil, Perevorsk, October 25–26, 2022. Ternopil, 13, 84-92 (ukr).
Chong, T. (2010). Introduction: The role of success in Singapore’s national identity. In Management of success: Singapore revisited (pp. 1-18). Singapore: Institute of Southeast Asian Studies.
Chong, T. (2012). A return to normal politics: Singapore General Elections 2011. In Southeast Asian affairs (pp. 283–297). Singapore: Institute of Southeast Asian Studies.
Deng, Z., Gopinathan, S., & Lee, C. (2013). Globalization and the Singapore curriculum: From policy to classroom. Singapore: Springer.
Goh, C. (2018). Education change and economic development: the case of Singapore. International Conference on Educational Policy and Economic Development. Prosperity and Progress: The Power of Education. Retrieved from http://hkh-edu.com/2018seminar/book/02/mobile/index.html (Accessed: 20.11.2023).
Gopinathan, S. (2013). Education and the nation state: The selected works of S. Gopinathan. London: Routledge.
Koh, A. (2003). Global flows of foreign talent: Identity anxieties in Singapore’s ethnoscape. Journal of Social Issues in Southeast Asia. Sojourn, 18, 230–256.
Koh, A. (2013). A vision of schooling for the twenty-first century: Thinking schools, learning nation. In Globalization and the Singapore curriculum: From policy to classroom (pp. 49–63). Singapore: Springer.
Koh, A. (2014). Doing class analysis in Singapore’s elite education: Unraveling the smokescreen of ‘meritocratic talk’. Globalisation, Societies and Education, 12, 196–210.
Lung, N. (2018). Singapore Minister of Education on the importance of higher education reform for Industry 4.0. OpenGovAsia. Retrieved from https://opengovasia.com/singapore-minister-of-education-on-the-importance-of-higher-education-reform-for-industry-4-0/ (Accessed: 20.11.2023).
Poon, C., Lam, K., Chan, M., Chng, M., Kwek, D., & Tan, S. (2017). Preparing students for the twenty-first century: A snapshot of Singapore’s approach. In Educating for the 21st century: Perspectives, policies and practices from around the world (pp. 225–241). Singapore: Springer.
Spring, J. (1998). Education and the rise of the global economy. Mahwah, NJ: Lawrence Erlbaum.
Tan, K., & Lee, T. (2011). Voting in change: Politics of Singapore’s 2011 general election. Singapore: Ethos Books.
Tan, J., Koh, E., Chan, M., Onishi-Costes, P., & Hung, D. (2017). Advancing 21st century competencies in Singapore. In Advancing 21st century competencies in East Asian education systems. Asia Society, Centre for Global Education, 32 p. Retrieved from https://asiasociety.org/sites/default/files/2017-10/advancing-21st-century-competencies-in-singapore.pdf (Accessed: 20.11.2023).
Tan, J., Monterola, S., Koh, E., & Ho, J. (2017). Innovating assessments and pedagogies for 21CC: Research learnings from Singapore. Redesigning Pedagogy International Conference, 31 May – 2 June. Singapore.
Yew-Jin Lee. (2022). Education in Singapore. Singapore: Springer, 66, 437 p.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Освітологічний дискурс
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Автори зберігають за собою всі авторські права та одночасно надають журналу право першої публікації на умовах лізенції Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License, що дозволяє розповсюджувати даний матеріал із зазначенням авторства та первинної публікації в даному журналі.